IBOOD dode letter. Geen levering na betaling

artliner
Topic Starter
Berichten: 41

IBOOD dode letter. Geen levering na betaling

#1 , 11 aug 2008 23:03

Wie kan me helpen?

Ik heb op 4 juni een logitech Harmony besteld en betaald via overschrijving op 5 juni. Vandaag 11 aug 2008 heb ik nog steeds geen levering gekregen of het geld terug gekregen.

Ik heb alles als meermaals nagekeken. Rekeningnummer adres en mededeling zijn 100% correct en binnen de vereiste termijn betaald.

Ik heb al op alle mogelijke manieren geprobeerd contact op te nemen met IBOOD. Dit via e-mail/fax en via telefoon. Alles blijft dode letter.


Ik heb nu ook al een klacht ingediend via
http://www.internetsociety.be/safeinternet/
en via
http://economie.fgov.be/protection_cons ... nl_001.htm

Ik heb nog niets vernomen.

Hebben jullie een idee welke stappen ik nog kan ondernemen?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding