Ik heb vorig jaar in juli een gsm gekocht. Enkele maanden later begonnen de problemen...gegevens waren allemaal weg, berichten verzonden niet,... uiteindelijk viel ook het scherm weg
Ik heb die vorige maand binnengedaan in de winkel en alles vermeld wat eraan was. Die is 3 weken binnengeweest voor reparatie. Toen ik die terug ging halen zeiden ze dat ze de display hadden vervangen. Ik heb toen ook gezegd dat dat volgens mij niets te maken had met sms'en die niet verzonden maar ze beweerden dat hij in orde was. Ik heb een papier van 3 maanden garantie op de herstelling. 1 dag later kreeg ik al opnieuw foutmeldingen bij het versturen van sms'en. Hij was dus niet volledig gemaakt.
Kan ik eisen dat ze mij een nieuwe gsm geven? Of kan ik iets ter compensatie vragen? Ik heb het op papier staan dat er problemen zijn met berichten en die zijn totaal niet gemaakt. Nu ga ik weeral mijn gsm kwijtzijn en al mijn gegevens worden dan ook gewist.
Kan ik ook vragen om mijn gegevens bij te houden? Het is wel vrij lastig dat al mijn mooie foto's weeral wegzijn.