gsm

gsm

LEEN1986
Topic Starter
Berichten: 16

gsm

#1 , 09 aug 2008 10:09

Ik heb vorig jaar in juli een gsm gekocht. Enkele maanden later begonnen de problemen...gegevens waren allemaal weg, berichten verzonden niet,... uiteindelijk viel ook het scherm weg

Ik heb die vorige maand binnengedaan in de winkel en alles vermeld wat eraan was. Die is 3 weken binnengeweest voor reparatie. Toen ik die terug ging halen zeiden ze dat ze de display hadden vervangen. Ik heb toen ook gezegd dat dat volgens mij niets te maken had met sms'en die niet verzonden maar ze beweerden dat hij in orde was. Ik heb een papier van 3 maanden garantie op de herstelling. 1 dag later kreeg ik al opnieuw foutmeldingen bij het versturen van sms'en. Hij was dus niet volledig gemaakt.

Kan ik eisen dat ze mij een nieuwe gsm geven? Of kan ik iets ter compensatie vragen? Ik heb het op papier staan dat er problemen zijn met berichten en die zijn totaal niet gemaakt. Nu ga ik weeral mijn gsm kwijtzijn en al mijn gegevens worden dan ook gewist.
Kan ik ook vragen om mijn gegevens bij te houden? Het is wel vrij lastig dat al mijn mooie foto's weeral wegzijn.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding