auto herstelling 2de keer niet gelukt

coeur_de_boeuf
Topic Starter

auto herstelling 2de keer niet gelukt

#1 , 06 aug 2015 19:20

Ik heb in geuthoriseerde garage mijn ventilatie laten herstellen. Het zet zich aan en af (belangerijk). Dus, eerte keer hebben zijn versnellings regulatie module verwangen - 150 euro. Na een week terug kapot. Omwille van feestdagen en vacantie periode ik moest 2 weken wachten voor een nieuwe afspraak. deze maandag opnieuw gewest voor de jaarlijkse onderhoud en opnieuw met de ventolatie. 's Avonds kwam ik mijn auto halen, zij hebben gezegd dat tijdens de onderhoud hebben zij de pollen filter opgekuis (doorgeblazen) en was direct goed. Drie dagen later terug zelfde problem, de ventilatie draait niet meer. Het is 30 graden buiten en ik zit al meer dan een maand zonder. Af en toe wel, meestal als ik op de gaat in de grond rijd of zo iets, zet de ventilatie zich opnieuw aan. Airco is OK nochtans. Vomgende afspraak is pas volgende week, ik probeer rustig te blijven maar kan niet meer.

Meneer de garagist zegt tegen mijn op de telefoon dat het misschien TOCH en motor van de ventilatie is !!! Dus zij blijven gokken wat dat is, terwijl zij doen niets, de ventilatie zet zich aan en af en per toeval is dat in orde na filter opkuisen.

Wat kan ik hier doen? Ik heb weinig keuze aan garage want ik heb verwang wagen nodig en ik kan speciaal nu geen verlof nemen (producie, opstarten van de lijn na zomer sluiting). Rechtsbijstand verzekering verwittigen?

Sorry voor mijn nederlands, hopelijk goet uitgelegd.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LUCW

#2 , 16 sep 2015 12:26

U zou normaal direct een klacht of ongenoegen moeten uiten door het schrijven an een aangetekende brief!!
Ik zou de kosten die tot op heden betaald zijn terug vorderen omdat het probleem nog steeds niet is opgelost en of gevonden!!!
Op kosten van die garage,een andere garage zoeken en daar laten onderzoeken en herstellen .

denlowie
Juridisch actief: Nee

#3 , 16 sep 2015 12:32

Het is 6 weken geleden, men moet nu niet meer aangetekend schrijven, en dit zal wel al opgelost zijn zeker.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Gebrekkige Producten”