Hallo iedereen,
Is al niet de eerste keer dat ik deze onderwerp zet op deze forum)).
In mijn vorige post waren de mensen zeer behulpzaam en hebben advies gegeven, bedankt daarvoor!
Even kort heel het verhaal:
Smartphone bij Vandenborre gekocht eind vorige jaar. +/- 2 maanden geleden begonnen allerlei problemen. ondertussen al 4de keer die toestel aan Vandenborre afgegeven. Eerste keer hebben ze iets aan de software gedaan, 2 de keer hebben ze zogezegd de moederbord vevrvangen en derde keer stond op de reparatierapport : Geen fouten gevonden.
Ik heb dus aan de verkoper heel dat verhaal opnieuw verteld, dat de toestel slecht werkt en ik heb aan de verkoper gevraagd of die kan bewijzen dat de moederbord wel degelijk vervangen is geweest. De verkoper probeert iets te vinden daarover en vindt nieks. Dan belt hij naar de technische dienst en ze zeggen dat de moederbord NIET vervangen is geweest en dat ze de moederborden nooit vervangen omdat het te duur is. We stellen samen met de verkoper een brief ter attentie van Dienst Naverkoop met de vermelding dat er gezegd werd dat moederbord vervangen is geweest maar dat het in werkelijkheid niet zo is en dat deze probleem opgelost moet worden ( ik heb ook een kopie van deze brief) en hij stuurt deze brief via email naar Dienst Naverkoop. De smartphone stuurt hij voor de 4de keer terug naar technische dienst.
Nu ben ik het toestel alweer +/- 2 weken kwijt en ik heb vorige week donderdag naar Vandenborre gebeld en die zeggen: geen nieuws, begin volgende week gaan we met u contact opnemen.
Vandaag opnieuw gebeld en ze zeggen opnieuw dat er geen nieuws is en dat die was bij technische dienst en dat die technische dienst die smartphone naar een externe technische dienst heeft gestuurd. Dus geen duidelijkheid.
Ik begin het gewoon beu te worden. Duurt al bijna 8 weken. En ze bedriegen dan nog met die moederbord. Is wel een smartphone van 700 euro .Is niet echt correct. Ik dacht dat Vandenborre toch een serieuze winkelketen was die zoiets niet doet, maar ja... Kunnen jullie iets adviseren?