Beste,
ik heb 6 maanden geleden een mountainbike van bijna 8000.00€ gekocht.
Tijdens een fietstocht is het kader middendoor gebroken, ik heb de fiets bij de dealer binnengebracht en schriftelijk een uiteenzetting gedaan tav de dealer en fabrikant.
Gezien de inhoud van het daaropvolgende mail verkeer (ook rechtstreeks van de fabrikant) wordt de garantie niet ter discussie gesteld. (bij deze fabrikant is de garantie op carbon kaders 5jaar)
Mijn vraag is nu de volgende:
De fabrikant heeft geen fietskaders van dit model meer op voorraad, en kan mij ten vroegste in januari 2015 van een nieuw kader voorzien.
Ik ben een actieve sporter en heb diverse trips en wedstrijden geboekt lang voor januari 2015, ook is het MTB seizoen nu volop bezig.
valt dit binnen "een redelijk termijn?" kan ik mijn geld terug eisen? temeer ik het vertrouwen in het merk ook ben verloren.
alvast bedankt voor de reactie,
mvg,
JB