televisie en gsm

Michael9999
Topic Starter
Berichten: 18

televisie en gsm

#1 , 30 okt 2014 14:24

Hallo iedereen,
Had 2 vragen:
Vraag 1: ik heb een samsunt note 3 voor 700 euro bij Vandenborre gekocht. Deze begon vreemd te doen ( slechte ontvangst
en zelfs geen bereik, kan geen sms versturen en heeft last van dropped calls enz) en dus heb ik laten nakijken aan Vandenborre.
Ze hebben onder garantie daar iets met software aan gedaan, maar probleem is niet opgelost. Ik heb die nodig voor mijn werk.
Kan ik een andere eisen of mijn geld terug vragen , of moet ik die terug afgeven voor reparatie?

Vraag 2: ik heb ook bij Vandenborre een 4K Televisie Samsung gekocht in november 2013. Probleem was dat die geen 4k content kon afspelen.
zowel samsung als vandenborre hebben gezegd dat ik moet wachten op een software update. Die update is niet gekomen en gaat ook niet kome.
Ben naar de Fnac geweest en daar hebben ze ook een 4k tv en die kan 4k content wel afspelen. Heb naar Samsung gebeld en heel die verhaal verteld
en Samsung zegt: we vinden het zeer vervelend maar het heeft nieks met software te maken maar met de wandbox. Wandbox is een doos via de dewelke
u alle kabels koppels bvb telenet en dergelijke. Want je kun die kabels niet rechtstreeks aan de tv koppelen. Dus blijkbaar die box die ik had gekregen
bij de aankoop is te oud en er is ondertussen nu een nieuwere uit en die kost 400 euro. En Samsung geeft geen garantie dat het aan die box ligt,
Ze vermoeden dat... iemand ideen wat ik het best kan doen?

Bedankt voor de reacties iedereen!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
NotAJudge
Berichten: 32

#2 , 30 okt 2014 15:57

beste ,
vraag 1 : U zal het toestel opnieuw moeten afgeven voor reparatie ( indien dit onder garantie valt op kosten van hun op voorwaarde dat de schade niet door uzelf werd veroorzaakt)
vraag2 : na het lezen van u vorige post over u 4k tv kan ik u enkel terug naar de winkel sturen en u opnieuw u uitleg laten doen , indien er nog steeds geen oplossing geboden word contact opnemen met onderstaande link ( en hier eens goed mee dreigen ook ) http://economie.fgov.be/nl/consument/be ... achtoffer/" onclick="window.open(this.href);return false;
We leven allemaal onder dezelfde hemel, maar hebben niet allemaal dezelfde horizon.

WP002
Berichten: 1503

#3 , 30 okt 2014 16:34

Wat vele mensen schijnen te vergeten is dat er helemaal nog geen enkele aanbieder is van 4K-content. Toch niet in het legale circuit.

Reclame

skabalie
Berichten: 183

#4 , 23 nov 2014 00:15

Netflix is wel een aanbieder van 4K content en is legaal.
Waarom zou hij geen 4K tv kunnen hebben, als hij bvb een 4K camera heeft, die bestaat en deze optimaal wil zien.

WP002
Berichten: 1503

#5 , 23 nov 2014 11:39

Netflix is wel een aanbieder van 4K content en is legaal.
Waarom zou hij geen 4K tv kunnen hebben, als hij bvb een 4K camera heeft, die bestaat en deze optimaal wil zien.
Ja, nu wel, de ontwikkelingen staan niet stil. Heb laatst gezien dat er op satelliet ook een eerste zender is begonnen met 4K-uitzendingen (voornamelijk popconcerten)

Terug naar “Gebrekkige Producten”