Hallo iedereen,
Had 2 vragen:
Vraag 1: ik heb een samsunt note 3 voor 700 euro bij Vandenborre gekocht. Deze begon vreemd te doen ( slechte ontvangst
en zelfs geen bereik, kan geen sms versturen en heeft last van dropped calls enz) en dus heb ik laten nakijken aan Vandenborre.
Ze hebben onder garantie daar iets met software aan gedaan, maar probleem is niet opgelost. Ik heb die nodig voor mijn werk.
Kan ik een andere eisen of mijn geld terug vragen , of moet ik die terug afgeven voor reparatie?
Vraag 2: ik heb ook bij Vandenborre een 4K Televisie Samsung gekocht in november 2013. Probleem was dat die geen 4k content kon afspelen.
zowel samsung als vandenborre hebben gezegd dat ik moet wachten op een software update. Die update is niet gekomen en gaat ook niet kome.
Ben naar de Fnac geweest en daar hebben ze ook een 4k tv en die kan 4k content wel afspelen. Heb naar Samsung gebeld en heel die verhaal verteld
en Samsung zegt: we vinden het zeer vervelend maar het heeft nieks met software te maken maar met de wandbox. Wandbox is een doos via de dewelke
u alle kabels koppels bvb telenet en dergelijke. Want je kun die kabels niet rechtstreeks aan de tv koppelen. Dus blijkbaar die box die ik had gekregen
bij de aankoop is te oud en er is ondertussen nu een nieuwere uit en die kost 400 euro. En Samsung geeft geen garantie dat het aan die box ligt,
Ze vermoeden dat... iemand ideen wat ik het best kan doen?
Bedankt voor de reacties iedereen!