Zo'n 3 jaar geleden ongeveer lieten wij een automatische schuifpoort installeren. In het begin werkte die prima maar na een paar maanden ging ze nu en dan niet dicht. Telkens als we belden moesten we een paar dagen en soms een week wachten (bedrijf zit hier nochtans 3 straten verder) en het werd opgelost. Als ze in de winter mankeerde kregen we zelfs eens het antwoord aan de telefoon dat dat was omdat het vroor , nu is het helemaal niet meer te doen, ze gaat open 's morgens om dan voor de rest van de dag niet meer toe te willen gaan, 's avonds na 20u gaat ze terug dicht, wat heel raar is, precies of er zit een timer in
We worden steeds afgescheept als we bellen want ze zijn hier al 2 keer geweest en die 2 keer ging ze net toen probleemloos dicht
De laatste keren was de persoon aan de telefoon zelfs heel onbeleefd en kregen wij het nummer van hun leverancier, we moesten maar met de leverancier contact opnemen, dit gedaan, maar geen respons, ze gingen terug bellen.
Ik bel straks nog een laatste keer naar de firma die de poort geïnstalleerd heeft en daarna zou ik echt wel stappen willen ondernemen, want dit kan nu echt niet meer. Het enige is dat ik nog geen enkele brief heb geschreven alleen maar ontelbare keren gebeld en daar heb ik natuurlijk geen bewijs van.
Mijn vraag is nu hoe ik dit het best aanpak om toch de poort te krijgen die werkt en ze te verplichten om het probleem op te lossen...