ik wil mijn geld terug!!

patjebrussel

Re: ik wil mijn geld terug!!

#16 , 08 jun 2014 21:06

Ik wil me excuseren t.o.v. Roses.
Nee, ik heb hem niet beledigd, heb hier geen negatieve reacties geplaatst, ook niet naar hem via PM.
Maar mijn vooroordeel was er wel : 'ja zeg, die met zijne laptop, dat hij het boekske eens leest,..' iets van die aard.
Blijkt nu dat hij NIET in fout is. Hij ging naar de winkel, met veel geld, hij verwacht een goed, werkend product, en al zeker van zo een stevig merk.
Het is zijn fout niet, hij moet geen onderzoek doen naar mogelijke problemen. Hij koopt in vertrouwen.

Voor mij persoonlijk is dat ik toch moet oppassen met vooroordelen bij vele topics zoals dit. Ik zou geen goede rechter zijn denk ik.

Nu voor de OP : er zal wel geen oplossing komen, misschien kan je een nieuwe kaart kopen, en doen zoals ik gelezen in je aangehaalde links, het kost je geld, je garantie valt weg, (maar wat is dat nu waard hé,...), maar het probleem kan verholpen worden.
Mocht de winkel je een optie geven met cadeaubon of geld terug of andere laptop kiezen : meteen doen.
Voor een rechtbank kan je dit mogelijks wel winnen, maar ja,.... is het dat waard.
Ik duim alvast voor je, en ik leer dat ik mijn vooroordelen in vele topics maar moet laten voor wat ze zijn en eerst het verhaal eens goed lezen.

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Gebrekkige Producten”