fout geleverde ramen en conract niet naleven

nanske8
Topic Starter

fout geleverde ramen en conract niet naleven

#1 , 20 feb 2008 10:57

wij hebben problemen met de ramen en de mensen van de firma XXX [geanonimiseerd] uit Hasselt!

over 2 jaar hebben ze onze ramen zeer snel geplaatst wegens tijdgebrek
waarvoor onze dank!
maar er zijn foute ramen geleverd en geplaats!dit is door ons terplekke
gezegt maar wij moesten ons tot de firma wenden ! dit hebben we die dag gedaan via telefoon ,achteraf gezien zeiden ze ons dat dat enkel
schrijftlijk had gekunnen om klachten te melden??? hunreden was dat ze vonden dat ik te klein was om de raam te kunnen openen in de keuken en deze beter was voor iemand van mijn grote ? :oops:

na veel bellen beloofden ze ons alles op te lossen nu hebben we dan ook
+/- 600 euro niet betaald! er kwam en man van de firma die niet eens rond keek maar een uur over het beroep van mijn man heeft gepraat ?
hiervoor komen ze niet terug weten wij ook wel maar nu trekken ze onze
> garantie in?er zijn al mankementen aan de ramen als we bellen nemen ze al niet meer op!

op het schrijven van onze advokaat reageren ze ook niet meer ? de kosten voor ons zijn te hoog om verder te gaan maar we hebben wel alles op bestelbon staan (hoe het had moeten zijn)

maar ze beweren dat ik de vrouw :!: mijn man zijn
mondelinge toezeggingen wil veranderen er is niks mondeling veranderd aan de bestelling

en onze raam zakt uit zijn profiel bij het openen en moet er
dan terug ingehofen worden ,onze vliegeraam van de achterdeur staat 5cm open aan de onderkant :

oplossing plakt er maar ne nieuwe instap steen overheen ga zo
maar verder !na de stappen die testaankoop nam zijn we ten einde raad !

nu hebben we een brief van hun advokaat gekregen met naar mijn menig stevige bedreigingen!!

want ik ben naar zijn schrijven "om het gedrag van die persoon te illustreren mogen verwezen worden naar het volgende mijn klient heeft een bespreking op de werf met de man, en maakt de afspraken maar dan
belt de echtgenote en vertelt dat ze de baas is thuis en haar man niets te
>vertellen heeft en haar regels moeten gelden " sorry maar zo gaat dat hier echt niet
.

nu willen ze ons klein krijgen met ;

als we nog iets ondernemen:
ze ons voorleiden wegens tergend en roekeloos geding en zullen ze alle
ondertussen gemaakte kosten op ons verhalen !
we weten het niet meer zelfs onze advokaat geeft het op :?

> WIE KAN ONS NOG HELPEN ? :cry: :cry: :cry:
>

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding