euphony ontevredenheid

bart007
Topic Starter

euphony ontevredenheid

#1 , 18 dec 2007 17:39

Ik ben onlangs overgegaan van belgacom naar euphony...
Een contract getekend van 2 jaar bij euphony voor mijn adsl en telefonie.

Nu ben ik allesbehalve tevreden hierover!!!
* mijn internet valt constant uit.
als ik dan naar de helpdesk bel (tot 3 maal toe) zeggen ze mij gewoon dat ze niet kunnen helpen!
* ik kan regelmatig niet surfen
* overlaatst heb ik zelfs een halve week niet kunnen surfen!!!

Dat was de druppel en ondertussen ben ik terug overgegaan naar belgacom uit pure ellende!!!

Ik heb de verkoper gecontacteerd van euphony en stuurde me het volgende terug:

Beste Bart,

Ben vandaag in Antwerpen geweest en heb navraag gedaan bij de desbetreffende dienst Cat Adsl!!

Er komen dagelijks klachten binnen over het adsl netwerk,er zou namelijk een storing zitten in zone 011,089 en ergens in West-Vlaanderen!!

Euphony heeft die klachten nu al sinds verleden week verzameld en gaat die vrijdag voorleggen bij onze partner Mobistar!!!

Ik ga morgen sowieso even die klacht doorbellen naar Euphony,zodoende ze weer een klacht bij hebben!!!

Ik hou je op de hoogte!!!

Hoop je hierme voldoende van dienst te zijn geweest!!!!

Met vriendelijke groet,

Naam verwijderd(Lex)

Dus ik denk echt niet dat het aan mij ligt!
Ik moet dus nu verbrekingsvergoeding gaan betalen aan euphony omdat mijn contract termijn lang niet om is!
Maar mag dit zomaar allemaal???
Zij verkopen mij een product wat maar voor 50 % werkt?
Dat kan toch niet?
Ik walg gewoon van euphony

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lex

#2 , 20 dec 2007 10:24

Ik heb zelf geen ervaring met euphony, maar ik weet wel dat als de problemen zich blijven voordoen ze drie maand 'gratis' internet aanbieden.
Idem voor Mobistar als provider...zij maken trouwens gebruik van het BELGACOM telefoonnetwerk.

Zou het prbleem daar niet kunnen liggen?

Wat de verbrekingsvergoeding betreft, lees er je contract eens op na.

Beachcomber

#3 , 20 dec 2007 12:52

Begin met een aangetekend schrijven naar Euphony te sturen met daarin vermeld dat je je contract opzegt op grond van niet-naleving van de contractuele verplichting van Euphony voor het leveren van een kwaliteitsconforme internet - toegang.

Je somt daarna je problemen op, zo gedatailleerd mogelijk, je vermeldt hoe vaak je al naar de helpdesk hebt gebeld en dat er nog steeds geen beterschap te bemerken valt.

Je besluit je brief met de vermelding dat je niet van plan bent om enige verbrekingsvergoeding te betalen op grond van de contractuele wanprestatie en dat je niet zal naleten je rechten als consument te verdedigen bij de bevoegde rechtbanken.

je vermeld er tevens bij dat je een kopie van deze brief en elke andere correspondetie hebt opgestuurd naar Test-Aankoop.

Succes.

Reclame

Terug naar “Gebrekkige Producten”