Ik ben onlangs overgegaan van belgacom naar euphony...
Een contract getekend van 2 jaar bij euphony voor mijn adsl en telefonie.
Nu ben ik allesbehalve tevreden hierover!!!
* mijn internet valt constant uit.
als ik dan naar de helpdesk bel (tot 3 maal toe) zeggen ze mij gewoon dat ze niet kunnen helpen!
* ik kan regelmatig niet surfen
* overlaatst heb ik zelfs een halve week niet kunnen surfen!!!
Dat was de druppel en ondertussen ben ik terug overgegaan naar belgacom uit pure ellende!!!
Ik heb de verkoper gecontacteerd van euphony en stuurde me het volgende terug:
Beste Bart,
Ben vandaag in Antwerpen geweest en heb navraag gedaan bij de desbetreffende dienst Cat Adsl!!
Er komen dagelijks klachten binnen over het adsl netwerk,er zou namelijk een storing zitten in zone 011,089 en ergens in West-Vlaanderen!!
Euphony heeft die klachten nu al sinds verleden week verzameld en gaat die vrijdag voorleggen bij onze partner Mobistar!!!
Ik ga morgen sowieso even die klacht doorbellen naar Euphony,zodoende ze weer een klacht bij hebben!!!
Ik hou je op de hoogte!!!
Hoop je hierme voldoende van dienst te zijn geweest!!!!
Met vriendelijke groet,
Naam verwijderd(Lex)
Dus ik denk echt niet dat het aan mij ligt!
Ik moet dus nu verbrekingsvergoeding gaan betalen aan euphony omdat mijn contract termijn lang niet om is!
Maar mag dit zomaar allemaal???
Zij verkopen mij een product wat maar voor 50 % werkt?
Dat kan toch niet?
Ik walg gewoon van euphony