Ik kocht een slaapkamerkast in een meubelwinkel maar toen ik ze in elkaar wou zetten, merkte ik dat de achterwand panelen van een kleiner type kast geleverd waren. Ik heb dit gemeld en de winkel ging contact zoeken met de leverancier.
We zijn nu een maand verder en telkens ik vraag wat de status is krijg ik de melding: we hebben het gerapporteerd maar nog geen antwoord gekregen van de leverancier.
Ik weet dat ze in hun showroom een exacte kopie hebben van de kast die ik besteld heb, dus wel met de juiste panelen, maar op mijn voorstel om deze panelen dan te leveren hebben ze geen antwoord gegeven.
Ik vrees dat ze mijn klacht als weinig belangrijk beschouwen aangezien ik al betaald heb en dus niet anders kan doen dan wachten.
Kan ik enigszins beroep doen op mijn 14 dagen omruilrecht om druk te zetten? In de aard van: ik geef jullie nog 1 maand om de juiste panelen te leveren, zo niet mag u de kast komen ophalen en wil ik mijn geld terug. Aangezien ze geen volledige kast geleverd hebben, behoud ik dan dit recht tot omruiling?