Op 25/02/2012 kocht ik een gsm bij X (model Y). We zijn nog geen jaar verder en ik heb mijn toestel al 2 keer moeten terugbrengen. Eerst kon ik niet meer opladen, ze hebben dat hersteld en sinds toen daar geen probleem meer mee. 2 maand terug merkte ik dat telkens ik mijn toestel wilde gebruiken, hij mijn PIN-code opnieuw vroeg. In eerste instantie dacht ik dat het was van in mijn handtas te zitten of ergens tegen te stoten, dat hij uitgevallen was. Op een gegeven moment lag mijn toestel gewoon naast me. Het viel plots uit, startte opnieuw op en vroeg mijn pincode. Nu wist ik dus zeker dat het niet was van in de handtas te zitten of ergens tegen te stoten.
Heb mijn toestel opnieuw binnen gedaan op 08/01/2013 en teruggekregen 2 weken later (dus nu iets meer dan een week geleden). 3 dagen nadat ik mijn toestel terug had, viel hij weer uit en startte opnieuw op. Het probleem is dus niet opgelost. Ik zou nu dus mijn toestel een 3de keer moeten binnenbrengen en dit in nog geen jaar tijd.
Ik vraag me eigenlijk af of ik een ander toestel of teruggave van mijn geld kan vragen? Uiteindelijk is mijn toestel nu nog binnen de garantieperiode, maar na 2 jaar is dat niet meer en ik ben niet van plan elke 2 jaar een nieuw toestel te kopen.
Evelien
[namen verwijderd, dragen niet bij tot topic: Vandebos]