Dag allemaal
Kan er iemand hierbij helpen?
Ik kocht in juni een nieuwe stofzuiger.
Al in augustus maakt die een enrom fluitend geluid, niet uit te houden.
Alles nagekeken, nieuwe zak, nieuwe filter doch geen oplossing.
Terug naar winkel, garantie van 5 jaar.
Winkel belt 3 weken later dat hij gerepareerd is.
Nieuwe motor.
Nu deze week opnieuw problemen.
Zelfde probleem.
Was eigenlijk al na 2 weken maar verdween na lang afkoelen.
Wederom binnen gebracht voor herstelling.
Ik heb hetzelfde voor met een nieuwe gsm, maar deze is ondertussen al 2 keer binnen gebracht voor herstelling.
En nu opnieuw hetzelfde probleem: ik kan geen oproepen aannemen, voor de rest werkt alles.
Hoe dikwijls moet ik een toestel binnen brengen voor herstelling om te concluderen dat het nadien niet naar behoren werkt?
Kan ik eisen of vragen om ofwel het bedrag van de aankoop terug te betalen of kan ik vragen om een volledig nieuw toestel te krijgen of desnoods een ander (hopelijk beter) toestel?
Met dank,
K