garantie ijskast

alsomocsolad
Topic Starter
Berichten: 2

garantie ijskast

#1 , 04 mei 2012 09:04

Op 23/05/2011 kochten wij een ijskast van het merk LG . Deze werd nieuw in de verpakking mee verhuisd naar een vakantiewoning in Hongarije . De Ijskast heeft het al die tijd goed gedaan tot een 3 tal weken geleden we ontdekten dat het diepvries gedeelte en de automatische ijsmaker niet meer werkte . Het ijs (blokjes die normaal automatisch in een reservoir komen) waren aan het smelten en het water liep uit de ijskast
We contacteerden LG Belgie om ons in contact te brengen met een hersteller hier in Hongarije. Ze hebben alles doorgegeven aan een hersteller in Hasselt die ons natuurlijk niet kan helpen . Er is in Hongarije een verdeler/importeur van LG ,
vervalt onze garantie buiten Belgie of is deze Europees ? Van LG Belgie krijg ik geen reactie meer !!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 39080
Juridisch actief: Nee

#2 , 04 mei 2012 18:52

Al eens lezen:
http://economie.fgov.be/nl/consument/Ga ... /index.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.oivo.be/NL/doc/dcdc/all/document-1541.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://economie.fgov.be/nl/consument/index.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;

Reclame

Terug naar “Gebrekkige Producten”