Is er een advocaat in deze zaal

prudence
Topic Starter

Is er een advocaat in deze zaal

#1 , 24 mei 2008 08:29

Is een stafhouder en diens secretariaat onaantastbaar of is het voor de advocatuur ongepast en/of ongewenst om hierover te communiceren?

Als je niet wordt uitgenodigd op een verzoeningscommissie en deze in uw afwezigheid toch plaatsvindt, waarna je gemeld wordt “u was afwezig we kunnen uw klacht tegen uw advocaat niet verder behandelen. “ is hier dan nog iets aan te doen?

Een gerechterlijke dwaling met het doel zichzelve en de bevriende leden van het tableau te dekken?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roadie

#2 , 24 mei 2008 13:06

Beste,

deze vraag werd reeds behandeld in een andere topic. Helaas voor u is geen beroep mogelijk.

prudence
Topic Starter

#3 , 26 mei 2008 11:02

Ondertussen hebben zij mij wel ook nog € 50 lichter gemaakt en dit voor een spookvoorstelling.
Het verhaal van klacht neerleggen en verzoening etc... is met andere woorden een grote farce.Ik vermoedde al wel zoiets. Het zijn tenslotte bevriende confrators of confrators die men best als vriend houdt die een oordeel zullen moeten geven. Bovendien is mijn advocaat heel bevriend met de stafhouder. Het hele gebeuren houdt men ook niet toevallig, bovendien bij de eigen Balie.
Het zou de advocatuur sieren mocht een beoordeling gebeuren op nationaal niveau of aan een andere balie.

Reclame

djanodive

#4 , 01 jun 2008 14:26

Kan je geen klacht indienen bij de orde van advokaten of de orde van rechters?

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”