pro deo

mopke
Topic Starter

pro deo

#1 , 30 mei 2014 22:56

we krijgen een pro-deo advokaat de zaak is volgende week bij de vrederechter maar we hebben nog steeds geen advokaat , wat moeten we nu doen ?
Ook vragen we ons af of we wel voor de juiste vrederechter gaan , we wonen in arrondissement Turnhout en moeten ineens naar Hoogstraten volgens de tegen partij , kan dat dan wel . In eerdere zaken moesten we altijd naar Turnhout

dank

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mopke
Topic Starter

#2 , 31 mei 2014 17:06

weet er niemand raad??

scorpioen
Juridisch actief: Nee

#3 , 31 mei 2014 19:05

U geeft best iets meer uitleg. Wat hebt u gedaan om een pro deo advocaat te krijgen? Werd die aangeduid? Hebt u zijn naam?

Reclame

scorpioen

#4 , 31 mei 2014 19:08

Ook vragen we ons af of we wel voor de juiste vrederechter gaan , we wonen in arrondissement Turnhout en moeten ineens naar Hoogstraten volgens de tegen partij , kan dat dan wel
Zonder verdere uitleg is niet uit te maken of de vrederechter van Hoogstraten bevoegd is. In de dagvaarding of het verzoekschrift dat u gekregen hebt zou moeten staan waarom de eisende partij van oordeel is dat de vrederechter van Hoogstraten bevoegd is.

mopke
Topic Starter

#5 , 01 jun 2014 10:49

daar staat nergens in waarom Hoogstraten , wij wonen in Merksplas en moeten altijd naar Turnhout . De pro deo advokaat gingen ze aanduiden maar we hebben helemaal nog niks gehoord , heb geïnformeerd en er ging zeker iemand contact met ons opnemen maar nog altijd niks , we maken ons groet zorgen en weten niet goed wat gedaan . Mogen we zelf aan de rechter vragen om uitstel omdat we nog geen advocaat hebben gehad of zo ??

Dnk

scorpioen

#6 , 01 jun 2014 13:04

De pro deo advokaat gingen ze aanduiden
Wie is "ze"? Wanneer heeft "ze" dit gezegd?

mopke
Topic Starter

#7 , 01 jun 2014 19:13

dat is die mevrouw die in de rechtbank alle papieren nagekeken heeft voor de aanvraag , ze heeft me gegarandeerd dat er een advokaat me zou contacteren . Omdat de tijd dringt maak ik me wel zorgen , ik ga dan maar zelf aan de rechter uitstel vragen of zo zeker , ik weet het ook niet maar wil zeker niet veroordeeld worden omdat ik me niet kan verdedigen . Als u me raad kan geven , graag . De aanvraag is tijdig gebeurd , alleen zijn we 3 weken weggeweest en nu hebben we nog steeds geen advokaat

scorpioen

#8 , 01 jun 2014 19:42

Neem maandag terug contact met die mevrouw. De kans is groot dat een advocaat aangesteld werd en zij u kan zeggen wie het is. U kan de advocaat dan bellen.

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”