Beste,
ik ben gedaagd door een andere firma omdat ik een factuur (bewust) niet heb betaald. Dit was al enkele jaren terug.
Het product (radiospot) wat ze hebben geleverd was ondermaats wat mij betreft.
Dan heb ik ze uiteindelijk mijn andere radiospot gegeven die ze mochten uitzenden (eentje die wel heel goed is).
Ik heb de spot niet kunnen beluisteren aangezien hun uitzendschema dat ze me hebben gestuurd zo ingewikkeld was en het mij niet lukte om hun radiozender überhaupt te vinden. De vraag is mss. zelfs of ze het wel uitgezonden hebben??
Ik ga u verder niet vermoeien met alle details van deze zaak.
Ik moet 6 september voorkomen. Ik wil mij zelf graag verweren. De vraag is of ik mij schriftelijk mag verweren en of ik dat nu al via e-deposit moet uploaden of dat ik zal wachten tot 6 september en ik dan aan de rechter kan vragen of ik geen duidelijk eigen verweer mag schrijven om mijn kant van de zaak duidelijk toe te lichten.
Ik heb de griffie gebeld en volgens hem moet dit worden geüpload uiterlijk in de week van 28ste augustus (dan ben ik op vakantie). Wacht ik tot de zitting dan kan de rechter dit ook weigeren en doet hij uitspraak zonder mijn schriftelijke conclusies/analyse, aldus de griffier.
Weet u hoe dit zit? Wachten tot de eerste zitting of beter toch mijn schriftelijke weerlegging uploaden voor de 28ste?
mvgr.