Hi,
Vorig jaar kreeg in een brief binnen voor verhoor. De agent gaf die brief aan mijn moeder inplaats van ik.
Ik was natuurlijk niet thuis en ik ben ook meerderjarig.
Mag dat wel een verhoorbrief geven aan de verkeerde persoon?
Bij een aangetekende brief in principe wel, al gebeurt het ook niet altijd zo strict.Vanwaar overigens uw idee dat de politie de brief hoogst persoonlijk aan uzelf moet overhandigen? De postbode doet dat toch ook niet?
Het is toch een aangetekende brief? Waarom zou de politie dit aan mijn moeder geven als ik überhaupt meerderjarig ben.Politie dient de brief tot bij u te krijgen, afgeven aan een ouder lijkt mij een efficiënte manier om dat gedaan te krijgen.
Hi,Bij een aangetekende brief in principe wel, al gebeurt het ook niet altijd zo strict.Vanwaar overigens uw idee dat de politie de brief hoogst persoonlijk aan uzelf moet overhandigen? De postbode doet dat toch ook niet?
Ik snap de vraag van de TS dus wel.
Gezinshoofd is trouwens geen juist begrip hier. De kostwinner van het gezin is niet juridisch verantwoordelijk voor de meerderjarige gezinsleden die bij hem of haar wonen.
Aangetekende brief komt via de postbode, niet via een agent..Het is toch een aangetekende brief? Waarom zou de politie dit aan mijn moeder geven als ik überhaupt meerderjarig ben.Politie dient de brief tot bij u te krijgen, afgeven aan een ouder lijkt mij een efficiënte manier om dat gedaan te krijgen.