Advocaat misleid mij, dit in voordeel van tegenpartij, waardoor men zaak verloren is

Marijke1979
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Advocaat misleid mij, dit in voordeel van tegenpartij, waardoor men zaak verloren is

#1 , 06 feb 2022 02:40

Wat kan ik doen tegen een advocaat die mij niet verdedigde maar de tegenpartij zelfs hielp, door bewust dingen achter te houden/door te geven, mij voor de domme hield, verkeerde info gaf en mij zo men zaak liet verliezen. Ondertussen heb ik een andere advocaat, deze geeft aan dat er idd vanalles niet klopt en mijn zaak stinkt, deze start binnenkort terug een zaak met de hoop dit alles recht te trekken.
Maar het leed ik hierdoor onderging al is enorm, de schade is groot. Waar kan ik terrecht om hier gerechtigheid in te krijgen, wat kan ik beginnen tegen die advocaat die tenslotte niet deed wat ze moest en nog bewust in de tegenpartij hun voordeel handelde?

Alvast bedankt.

Marijke

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Marcus Aurelius
Juridisch actief: Nee

#2 , 06 feb 2022 16:15

U heeft een andere advocaat onder de arm genomen. U kan best bij haar/hem te rade gaan om te vermijden dat u uw zaak zelf verkwanselt. Zij hebben ook een meer objectieve kijk. Bekijk in eerste instantie of een hoger beroep (nog) mogelijk is vooraleer u een nieuwe zaak start. Voor een nieuwe zaak moet er immers nieuwe elementen zijn.
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”