SMS bericht van deurwaarder met openstaande

Chamch
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Re: SMS bericht van deurwaarder met openstaande

#16 , 23 aug 2023 18:17

Reactie deurwaarders bureau:
dag, we verzonden jou ook een brief per post en (als onze opdrachtgever je email-adres had) ook een e-mail. (Geen waar)

De SMS komt pas in laatste instantie en is uiteraard beperkt in aantal karakters.

In ieder geval heeft u door deze acties uw schuld kunnen betalen zonder bijkomende kosten van een gerechtelijke procedure (snel enkele honderden euro's).

Lijkt me niet ok, ze weigeren inzage dus ik durf GDPR hier boven te halen

LYNX XX

#17 , 23 aug 2023 18:24

#13 MARCUS AURELIUS

Ik heb zo juist 15 minuten geleden een spam bericht ( of dergelijke ) door gestuurd aan [email protected] Wat blijkt nu ik heb inmiddels al een antwoord ontvangen zoals Marcus. Ik heb daarna nog 2 verdachte mails doorgezonden en heb na 27 en 28 minuten
idem dito ontvangen.
Dus volgens mij werkt het zoals MARCUS BEWEERDE.

Dat ze geen persoonlijke resultaten doorsturen omtrent betreffende linken, is toch een onmogelijke taak. Zij houden zich beter bezig met het blokkeren van criminele links en mails.

Toch wel ondersteuning voor Marcus; die normaal niet uit de nek kletst.

Wat politie betreft heb ik geen ervaring.

lukasi

#18 , 23 aug 2023 20:34

Zonder betweter te zijn of te willen zijn of daarvoor te willen uitgemaakt te worden :
Je mail van safe-onweb is een automatische mail respons die je krijgt bij elke melding
Deze van de politie zone maasland , net zo hier in politiezone zara.

Reclame

Franciscus

#19 , 23 aug 2023 21:09

Als je erop klikt krijg je idd de mogelijkheid om o.a. een met een virusscanner uw PC te controleren.

Wist het ook niet nu eens geklikt en dan ontdekt dat het enkel voor Widows gebruikers is? :evil:

Marcus Aurelius

#20 , 23 aug 2023 21:38

#19 Misschien een virusscanner die onder Ubuntu werkt, gebruiken.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”