Bovenstaande was het antwoord van de advocaat bij het Hof van Cassatie m.b.t. advies over mijn eigendom die corrupte rechters hebben afgepikt.Qu'est-ce c'est que la propriété?
La propriété c'est le vol (Proudhon).
Gelukkig heeft Napoleon Bonaparte met zijn Code civil gezorgd voor een sluitende bescherming van de onroerende eigendom.
Belgisch Burgerlijk wetboek was bij oorsprong een copie van die Code Civil.
En het Kantoor Rechtszekerheid houdt nu alles nauwgezet bij.
Dus niet wanhopen, de revolutie is niet nabij.
Als rechters de wet niet toepassen, hoe kan ik dat anders noemen?U citeert correct dat:
"Authentieke akten leveren een volledig bewijs op van de overeenkomst die erin is vervat , behoudens wanneer zij succesvol worden beticht van valsheid in geschrifte . Authentieke akten hoeven dus niet te worden erkend om als volledig bewijskrachtig te worden beschouwd. Daarom worden zij algemeen beschouwd als het summum onder de bewijsmiddelen."
Dat is de bescherming waarnaar ik verwees.
Aangezien de rechtszaak die u verloor mij niet bekend is kan ik me daar verder niet over uitspreken.
U spreekt van Cassatie. U bent dus belazerd door "corrupte rechters" zowel in eerste aanleg en in beroep?????
Dat u de wet verkeerd interpreteert of gewoonweg niet verstaat.Als rechters de wet niet toepassen, hoe kan ik dat anders noemen?U citeert correct dat:
"Authentieke akten leveren een volledig bewijs op van de overeenkomst die erin is vervat , behoudens wanneer zij succesvol worden beticht van valsheid in geschrifte . Authentieke akten hoeven dus niet te worden erkend om als volledig bewijskrachtig te worden beschouwd. Daarom worden zij algemeen beschouwd als het summum onder de bewijsmiddelen."
Aangezien de rechtszaak die u verloor mij niet bekend is kan ik me daar verder niet over uitspreken.
U spreekt van Cassatie. U bent dus belazerd door "corrupte rechters" zowel in eerste aanleg en in beroep?????
Ik heb notariele aktes en die gelden toch als volledige bewijskracht, niet? Dus dat is toch mijn bescherming zoals u zei? Welnu, als rechters deze bescherming niet geven aan mijn notariële akten, hoe moet ik dat dan noemen? Ik versta de wet wel en interpreteer deze wel correct, dat is het nu juist. Die rechters niet.Dat u de wet verkeerd interpreteert of gewoonweg niet verstaat.Als rechters de wet niet toepassen, hoe kan ik dat anders noemen?U citeert correct dat:
Bij #3 staat dit. (Toen was het nog 'hypo en registr- kantoor' apart, wat nu 'rechtszekerheid' is.)Wat zegt het Kantoor Rechtszekerheid over de eigendomstitel?
Staat die eigendom (nog) op uw naam in MyMinfin? Ik denk van niet.
Burgerlijk WetboekIk heb notariele aktes en die gelden toch als volledige bewijskracht, niet?
Volledig bewijs tussen de partijen bij de akte betrokken. Niet tegenover derden die geen partij zijn bij de akte.Art. 1319. De authentieke akte levert tussen de contracterende partijen en hun erfgenamen of rechtverkrijgenden een volledig bewijs op van de overeenkomst die erin is vervat.
Burgerlijk WetboekIk heb notariele aktes en die gelden toch als volledige bewijskracht, niet?Volledig bewijs tussen de partijen bij de akte betrokken. Niet tegenover derden die geen partij zijn bij de akte.Art. 1319. De authentieke akte levert tussen de contracterende partijen en hun erfgenamen of rechtverkrijgenden een volledig bewijs op van de overeenkomst die erin is vervat.
De 30-jarige eigendomstitel (vroegere registratiekantoor) staat op mijn naam en mijn voorgangers tot begin 20e eeuw.Uw authentieke akte van weleer kan vervangen zijn door een andere zodat ze niet meer geldt.
Zonder inzage van uw documenten, tekst van het vonnis en het arrest valt er niets te zeggen over de akte in uw bezit.
Ik neem aan dat u niet als eigenaar vermeld staat in MyMinfin. U blijft zeer stil daarover.
Een notariële akte kan wegens verschillende redenen geen geldigheid meer hebben.
Bijvoorbeeld na herverkoop, onteigening, ...
Wat is myMinfin? Is dit het kadaster van vroeger?Staat u vermeld als eigenaar op MyMinfin?
De vraag werd u reeds meermaals gesteld maar geen antwoord.