Deurwaarder voor buren

marvel
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Deurwaarder voor buren

#1 , 15 jan 2025 09:27

Nooit geen deurwaarder aan mijn deur gehad tot gisteren!
Woon in een appartemetje met 2 gezinnen,word er aangebeld met de melding ik ben de deurwaarder en kom opladen.
Ik stomverbaasd zeg dat dat niet kan en vraag bij wie ze moeten zijn?krijg doodleuk te horen bij u natuurlijk,dus ik stomverbaasd en welke naam dan?
Noemen ze de naam van de bovenburen

Dus zeg ik,sorry u bent bij ..... en moet bij mijn buren zijn

Word deze dame kwaad en vraagt of ik de deur nog ga opendoen of dat ze de politie moet bellen??
Geef haar als antwoord dat ik met die hele zaak nils te maken heb en dat ik de deur niet moete opendoen

Ze reageert hel kwaad en dreigtnogmaals de politie te bellen en dat de kosten voor mij zijn

Ik heb gewoon uit boosheid de intercom uitgezet en niet open gedaan

Kan dir allemaal zomaar dat ik word bedreigt door een deurwaarder voor iets waar ik totaal niks mee te meken heb?

LeenW

#2 , 15 jan 2025 09:38

Dit had toch veel gemakkelijker opgelost kunnen worden door de deur open te doen, uw identiteitskaart te tonen en de deurwaarder door te verwijzen naar het juiste appartement?

Lanox

#3 , 15 jan 2025 10:41

Moest ik in de schoenen staan van de TS, ik zou in geen enkele omstandigheid de deur geopend hebben. Ik spreek uit ervaring dat een keikop van een deurwaarder die overtuigd is van zijn gelijk niet gemakkelijk terug buiten te krijgen is, zelfs niet als je je eigen identiteit bewijst.

Reclame

mava105

#4 , 15 jan 2025 12:35

Ben je zeker dat het gebouw wel 2 reglentaire en goedgekeurde appartementen heeft.
Is het een ouder gebouw dat werd opgedeeld in 2 appartementen zonder bouwtoelating?

marvel
Topic Starter

#5 , 15 jan 2025 13:41

Het appartement is zeker in orde .Er staat duidelijk op de brievenbussen nr 1 en 2
op de bellen staan de namen van de bewoners, vind dat de deurwaarders eens normaal moeten doen en niet zomaar iemand uitschelden en bedreigen waarvan ze heel goed weten dat ze er niks mee te maken hebben

Ze denken dat ze zich alles kunnen permiteren

Weet nu dat als het nog eens voorvalt IK de politie bel en dat ze het dan maar uileggen

Drone

#6 , 15 jan 2025 18:33

hier alvast klacht indienen:

https://www.gerechtsdeurwaarders.be/

#7 , 20 jan 2025 06:32

Alleszins klacht neerleggen bij de politie om te vermijden dat zij zich toegang zou verschaffen tot de woning...
Voor er klacht kan neergelegd worden, moet er een inbreuk zijn, die is er hier niet. Daarbij zie ik niet in hoe een klacht zou verhinderen dat de deurwaarder binnen kan komen.

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”