Geachte,
Graag had ik wat meer info ivm met een bezwarend beslag op ons huis. Ex vriendin had samen met mij een huis gekocht en dit is nu al 4 jaar bijna 5. Na eerste jaar kwam ik te weten dat ze een zeer groot bedrag (400.000) schulden had met haar ex partner. De deurwaarder stond aan de deur met een bezwarend beslag op ons huis. Na een tijd vertrekt ze omdat ze toch maar besloot dat het gras groener was op een ander maar ik leef met het huis zitten en dit is nu 2 jaar. Het huis staat in verbouwing dus ik kan niets verder doen want dat zijn verloren kosten.. de Kids en ik leven in kamers die opengebroken zijn voor nieuwe electriciteit en in eerste instantie was het de bedoeling de woning in te kopen maar de juridische strijd tussen haar en de tegenpartij ( ing) blijft duren en er komt paar geen uitspraak want het huis is ondertussen al in uitvoerend beslag. Ikzelf kan niet meer tegen de stress van het wachten en de onzekerheid dus was meer vraag kan ik daar weg zodat ik en men vriendin verder kunnen met ons leven en zoja welke stappen kan ik doen om van het huis af te raken want men leven ligt echt on hold. Ik en men ex hadden juist een huis samen en heb niks te maken met de schuld dit staat ook zo beschreven. Maar ik moet een beslissing nemen want elke dag de stress van het niet weten wat er komt is niet goed voor men gezondheid Na 3 hartinfarcten. Wat zijn de mogelijkheden aub. En wil jullie alvast bedanken voor de hulp of raad. Mvg jimmy