Beste,
Ik vraag me af of dit wettelijk is ,ik had een openstaand schuld nu om alles kort uit te leggen ik had afspraak met DW dinsdag dat ik tg woensdag een bedrag moest storten en bewijs doormailen .gisteren om 5.50 gestort en betalingsbewijs doorgemaild .mijn man ligt in ZH en moet geopereerd worden dus waren kinderen 6 en 8 even allleen deze morgen .plots kreeg ik telefoon van DW dat ze binnen waren met politie en dat ze tot oplading gingen overgaan.ik ben in allereil naar huis gereden men 2 kinderen zaten te wenen in zetel van al dat machtsvertoon .ik zei hoe kan dit heb me aan afspraak gehouden ! En hij zei heb mail niet gezien ik toon hem bewijs aja maar ja ge gaat toch nog 200 moeten bijgeven voor de kosten van ophaling enal ik heb dit gedaan omdat hen rap buiten wilde voor kinderen.maar kan dit zomaar ik deed alles wat hij vroeg moet ik opdraaien voor kosten enal en nog te zwijgen van emotionele schade bij kinderen terwijl ik alles deed wat hij gevraagd had ????? Ik heb alle bewijzen van mailverkeer en betalingsverkeer.