onafhankelijke advokaat ?

ricard
Topic Starter

onafhankelijke advokaat ?

#1 , 31 mei 2014 12:35

Ik heb de voorbije 5 jaar als (kleine ) zelfstandige in de bouw en als particulier enkele problemen gehad op juridisch vlak met het blijkbaar gigantische probleem dat het telkens machtige tegenpartijen betreft .
Bovendien zijn de meeste zaken gedekt door rechtsbijstand en blijkbaar hebben die zoveel macht dat advocaten verstijven , zaken laten doodbloeden , vlakaf zeggen dat ze dat niet aandurven , ...
Ik ben eigenlijk een beetje ten einde raad want contractbreuk in belgie is een lonende manier blijkbaar voor contractanten om , mits ze de nodige macht hebben, extra geld binnen te rijven .
Zijn er mensen hier op dit forum die een gelijkaardig probleem hebben en eventueel raad kunnen geven ?
Naar de stafhouder toestappen hoort bij het vakje ," laten doodbloeden " is mijn ervaring .

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Kali

#2 , 31 mei 2014 12:39

Een goede advocaat zoeken, heb de indruk dat u blijkbaar steeds op de rotte appels valt...

Een serieuze advocaat is eerst en vooral de eerste rechter, maar zal indien de zaak slaagkans heeft deze zeker niet laten doodbloeden.

ricard
Topic Starter

#3 , 01 jun 2014 10:24

Beste,

Dat is nu juist één van de hoofdproblemen . Hoe vind je een goede advokaat ... .
Weet je alleen maar als het (bijna) te laat is toch ?
als er mij iemand tips kan geven voor een goede advokaat graag hoor .

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”