De pdk gaat dus wel degelijk boven de wet staan.
Wil je een naam? Vandaag zei de Korpschef "Jan Poels", de procureur van Turnhout zit hierachter, vandaag nog binnengevallen bij de Korpschef Geel en die wist me dat te vertellen. Voor Geel zou de problematiek moeten opgelost zijn.
Toch een pluim voor politie Geel inzake communicatie, transparantie, eigenlijk voor het gevoerd beleid. Kritiek is er ook:
Politie ter plaatste bij achterhouden van minderjarigen en dit gebeurd niet of niet vaak.
Maar wie zit erachter dat het in Lommel geef aangifte kan gedaan worden door mij? Dat moet procureur des Konings van Hasslet zijn, nl. Marc Rubens. En dat staat haaks op wat hij op 3 oktober beweerde voor een volle zaal. Hij had het namelijk over zijn strafrechterlijk beleid.
In Limburg is men een draaiboek aan het maken in verband met intrafamiliaal geweld IFG. Op 3 oktober tijdens een studiedag en dat zal geen geheim zijn neem ik aan dat men de strijd wil aangaan tegen IFG.
De vraag is wat moet je doen... klacht tegen de PDK leggen?
Ja, er zit niets anders op omdat zeker zei zich moeten schikken naar de wet, maar dat is moeilijk blijkbaar
--> zie bij echtscheidingen
Help, de Voorzitter achtervolgd me
http://www.juridischforum.be/forum/viewtopic.php?t=6420
RR