De advocatuur schijnt niet te willen begrijpen dat het publiceren van de naam van een advocaat die zijn werk niet goed doet de beroepsgroep juist meehelpt om zorgvuldiger tewerk te gaan en dat de cliënt daarmee in staat wordt gesteld om een onbesmette naam te kiezen.
Over andere vrije beroepen mag dit echter wel... wie heeft ervaring met dokter x... ik vind hem nogal nors, of juist heel menselijk...
Zo heb je al een beetje een maatstaf, kunnen er ervaringen uitgewisseld worden.
Nu wordt de advocatuur toegedekt!
Iemand die andere prioriteiten stelt als zijn client is het niet waard dit beroep uit te oefenen.
Hoe kan je dit toetsen, zonder te veralgemenen maar ze moeten goed kunnen komedie spelen, eerste gesprek moeten ze zichzelf verkopen, alles wordt mooi voorgesteld.
XXX [naam geanonomiseerd door webmaster] ,deze advocate moet je niet hebben. ...kwam vaak haar afspraken om te bellen of een brief te schrijven niet na
Heb nochthans dezelfde ervaring met deze
vb. half 2007 => gaan de deurwaarder in gang steken voor achterstallen, maar er ontbreekt nog een expeditie
Ik heb deze opgevraagd zogauw we ze hebben gaan we laten uitvoeren
eind 2007 => ja ik weet ook niet wat er scheelt, maar ik heb ze nog niet ontvangen, ga er nog eens achter horen
telkens je erachter vraagt wordt je met een of andere drogreden afgescheept of men antwoord niet.
Achteraf vind ik dan in dossier dat de expeditie pas april 2008 werd aangevraagd
Nog een vraag half 2007 werd het vonnis al betekend aan TP => ja, ja alles is in orde
Juli 2007 => ben de achterstallige kosten in orde aan het brengen en dan gaat het naar de deurwaarder, dat zal allesinds deze maand nog geactiveerd worden, zeker en vast!
sept 2007 => nogmaals schriftelijk gevraagd mij te informeren over stand van zaken, is dossier ingedien bij deurwaarder? geen antw
nov 2007 => ja dossier ligt bij deurwaarder x, het zal binnen een 3 tal weken wel in orde zijn.
telkens je erachter vraagt wordt je met een of andere drogreden afgescheept of men antwoord niet.
Maart 2009 (ja U leest het goed) ontvang ik dan de officiele brief gericht aan de deurwaarder "mag ik vragen over te gaan topt betekening vonnis en invordering
Brief aan mij => zo kan je zien dat ik al het nodige doe in uw dossier dus
Nog half 2007 => Beroepsprocedure heb ik geactiveerd, als we niet snel besluiten krijgen vraag ik concusietermijnen aan
sept 2007 => heb conclusietermijnen aangevraagd zullen binnen 3 weken wel een pleitdatum hebben
okt 2007 => ja, ja verzoekschrift is binnen, dat is in orde maar ik kreeg nog geen antw
dec 2007 => Heeft U de conclusietermijnen nog niet ontvangen ? Nee ik heb ze nog niet
jan 2008 => Heb het nog altijd niet ontvangen, maar dat heb ik niet in de hand, komt door gerechtelijke achterstand ...
Uiteindelijk zie ik dan in briefwisseling dat ze de termijnen pas aanvroeg in febr 2008 en werden deze bepaald begin maart!
Dus aan wie ligt het dan het gerecht? of advocatuur?
Kan zo nog wel even doorgaan (ook met ander adv)
Mijn ervaring dat het alleen om geld draait, en dat het slachtoffer niet telt!
verschrikkelijk is dit.
en je staat compleet machteloos!!!
Men is met jou leven en centen bezig, en blijkbaar vindt men dit allemaal normaal?
Iemand die andere prioriteiten stelt als zijn client is het niet waard dit beroep uit te oefenen.
Zichzelf goed verkopen als adv x zet echt druk of........kunnen ze allemaal.
Maar ik wil eerst zien en dan geloven
Vertouwen koop je echt niet zomaar per kg in de winkel, dat moet je verdienen
Heb tot nog toe weinig goede ervaring