Ja jullie zijn dus allemaal de mensen uit de ivoren torens. Conservatieve idioten.
Als u geen drugs durft gebruiken of niet wilt dat is dit uw individuele keus.
Ik sta midden in de problematiek van slecht gebruik van drugs, maar ik kan dat niet tegenhouden.
Al mijn vrienden verloren door misbruik van alcohol en misbruik van drugs.
Maar alles kan men misbruiken, als men aan 180km per uur door een straat scheurt, wat zou er dan het gevaarlijkst zijn?
Alleen een overdosis zou dit gevaar een beetje in schaal brengen en dan nog, de man met de wagen kan in een slag nog verschillende andere in zijn waanzin meesleuren.
Ik ga geen koeien voor mijn kar spannen als die niet mee willen.
Wat betreft het gevaar als alle drugs toegelaten zouden worden zal het drugs gebruik stijgen en de problemen.
Maar door informatie en opvang moet dit geregeld kunnen worden. Maar om te spreken dat de mens dan massaal aan de opium pijp zal gaan hangen dat denk ik niet.
In USA is het gebruik van drugs en cannabis het meest terwijl in NL het in de lagere regionen bevind in de EU. Terug in het meest representatieve Frankrijk en de scandinavische landen zijn de meeste problemen.
En als men het legaal verkoopt kunnen er belastingen op verdient worden die dan weer voor opvang en begeleiding kan zorgen.
Krijgen de boeren uit die landen opeens een eerlijk loon. Verdwijnt alle criminaliteit rond drugs.
Worden onze gevangenissen en politie systeem ontlast.
Dat weer geld in het laatje brengt om informatie aan de bevolking te verschaffen omtrend drugs.
En wat ons misschien op weg zet naar de ubermensch.
Herziening van alle waarden!