Ik vind dat erg dat er zo lang aan gewerkt was, maar waarom konden niet stukje bij stukje kleine aanpassingen gebeuren zonder die volledige make-over ?
De modernere look van dat nieuwe forum waarbij de layout zo small is vond ik wel modern maar niet praktisch. Je ziet maar half zoveel op een lijn door de lege spaties links en rechts van de tekst.
Het aantrekken van professionals is zeer goed en nuttig.
Zoals Bartie zegt is deze versie veel overzichtelijker. Zeker voor beginnelingen denk ik.
Een ander kleurtje vind ik zeker nodig in de vorm van een QuickStyleChooser zoals in de meeste forums mogelijk is. Het blauwe Microsoft kleurtje begint stilaan te vervelen ...
Wat ik verder zeer nuttig acht is het volgende: Bij een "hover-over" met de muisaanwijzer van de hoofdrubrieken zou een popupvenster of iets dergelijks moeten verschijnen waar uitgebreider maar kort meer info te zien is over de rubriek. Dit gebeurd nu enkel bij de hoofdrubriek INFORMATIE BALIE en DISCUSSIES & WEETJES en wel onder elke onderrubrieken ervan in de vorm van een vaste tekst.
De namen van degenen die die bepaalde rubriek modereren kan misschien op een andere plaats staan dan vlak onder de rubriek.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard