seksverlening

davidov68
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

seksverlening

#1 , 20 jan 2025 21:39

2 maanden geleden heb ik een voorschot betaald aan een dame - vriendin eigenlijk - in ruil voor seks tbv 500 euro. Uiteraard nadat ze had toegestemd.
Op datum van afspraak - na veel excuses om niet te komen - was er van seksuele handelingen geen sprake.. Behalve dat ze haar borsten effkes ontblootte.
Kan ik op een of andere manier een deel van mijn geld recupereren want dit was volledig tegen afspraak in. Ik heb wel veel mailverkeer die aantoont dat ze voor veel zaken openstond en daartoe bereid was. Ik vrees dat ik geen poot heb om op te staan en dom ben geweest maar je weet maar nooit.
Mss zijn er precedenten bekend. grtz

wanton

#2 , 20 jan 2025 21:49

Haha
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

Drone

#3 , 20 jan 2025 23:15

erm . . .

aangetekend in gebreke stellen en geld terug vragen wegens het niet verlenen van haar "diensten"?

Reclame

Franciscus

#4 , 21 jan 2025 21:35

Is een niet strafbaar feit - louter een contractueel.

Marcus Aurelius

#5 , 22 jan 2025 17:07

Misschien wel kijken, maar aankomen niet? Heeft u een prijsofferte laten maken met een duidelijk omschrijving van de in te vullen werken/taken? U heeft een afspraak met haar gemaakt en zij is komen opdagen? Welk deel van de afspraak is zij niet nagekomen of waren de afspraken vooraf schriftelijk vastgelegd....

OMG moeilijk om ernstig te blijven.....Als u geen offerte heeft met duidelijk omschreven taken en handelingen....OMG,....staat u daar met lege handen....
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Terug naar “Praat café”