drug deal gaat fout

Rolstoel1
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

drug deal gaat fout

#1 , 24 aug 2024 08:43

drug deal gaat fout

Je betaald 100 euro aan een onbekende (buurman) voor wiet.

Die levert die wiet niet, nog erger die haalt er vrienden bij om U te intimideren. Natuurlijk ken je die mensen hun gezicht. Je kent niet hun adres maar weet wel in welke omgeving ze wonen

Die mensen staan bekend voor drughandel.

Wat doe je?

Geld terugvragen doen ze niet. Dan plots blijken ze in anderlecht enkel frans te spreken.

Kan je van oplichting spreken?

BTW: ik begrijp niet dat ze alles door een gsm zitten te dealen. (zelfs mijn foto, ik had geen gsm bij)

P.S.: ik heb gewoon betaald, niets ontvangen.

P.S. 2: ik zoek enkel wiet om mijn pijn te verzachten. Dokters kunnen het niet voorschrijven, maar ze zijn zelf nieuwsgierig naar de uitkomst. Ik moet het zelf maar doen. Ik heb ervaring met de pijnkliniek, maar ook daar zitten ze met hun handen gebonden. Ik moet maar tussen de 2 lijntjes lezen. Wat zijn die 2 lijntjes?

BTW: ik heb 55 jaar oud, rugletsel en heel veel pijn.

Ik ben bereid deze persoon aan te duiden bij de politie. WEES EERLIJK.

Ik veronderstel dat ik juridisch niets kan doen, of toch? Politie zal er ook eens goed mee lachen.

Groeten,

basejumper

#2 , 24 aug 2024 21:36

Het is sowieso een illegale transactie. En of de politie zelfs tijd wil maken voor 100 euro wiet…Bij mijn weten is in die sector gelijk oversteken (betaling tegen drugs) de regel. Les geleerd dus. Justitie heeft denk ik andere prioriteiten.
Uit zelfbeheersing groeit de Kracht.
Zelfkennis brengt ons tot Wijsheid.
Zelfvervolmaking leidt ons tot Schoonheid.

LeenW

#3 , 24 aug 2024 21:47

Ik snap ook niet waarom een 55-jarige zich nog met drugs gaat bezighouden. Moeten we u echt nog gaan uitleggen dat dit illegaal is?

Reclame

Franciscus

#4 , 24 aug 2024 22:32

Er staan nochtans regelmatig advertenties in kranten voor Cannabinol olie (Cbn)
Al de rest is verboden.
Politie zal dat wel registreren zeker als ze daar weer verdere info mee kunnen ophalen.

Marcus Aurelius

#5 , 25 aug 2024 09:59

------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Terug naar “Praat café”