Volledig akkoord met wat je zegt, Thomas (behalve de zinsnede "Uw RSZ bijdrage dient in grote mate voor uw eigen pensioen en ziekteverzekering." want dit is misschien de theorie, maar in praktijk wordt dit geld betaald om de huidige pensioenen en uitkeringen te betalen. Dat er later geld genoeg zal zijn voor ons pensioen, valt nog maar af te wachten.)
Maar ik wou enkel in prespectief plaatsen over wat voor een miniem bedrag we hier spreken. Als ik zie met hoeveel miljarden er "gesmost" wordt op vlak van defentie (om maar één iets te zeggen, maar er zijn voorbeelden zat van waar er geld verkwanseld wordt door de overheid), dan verbleken die €50 van de zorgpremie.
Het is een beetje als u zorgen maken dat uw ruitenwisservloeistof van uw wagen mogelijk bijna op is, terwijl de verklikkerlampjes van uw smeerolie en koelvloeistof branden. OK, je moet ook aan de ruitenwisservloestof denken, maar gezien de situatie zijn er toch enkele andere vloeistoffen in uw wagen die eigenlijk meer aandacht nodig hebben.
OK, je kan dan zeggen: "jamaar, ik heb het hier wel enkel over de ruitenwisservloeistof en wil niets horen over smeerolie of koelvloeistof", maar dan moet je achteraf niet komen klagen dat je wagen niet meer rijdt. Maar propere ruiten zal hij dan wel hebben, natuurlijk
.