Ik heb er al verschillende opgenoemd er er zullen er nog wel zijn.Het gaat mij er over dat jullie doen of het gerecht almachtig is maar zij maken ook fouten maar geef uw fouten dan toe ipv te zwijgen.
U hebt verschillende populistische krantentitels opgenoemd, maar als ik u dan vraag wat de fouten juist zijn, antwoordt u niet meer. Zo kunnen we geen discussie voeren.
Maar goed, om uw recentste voorbeelden er eens bij te halen. Ten eerste, advocaten die op geld uit zijn bij een vechtscheiding, heeft niets te maken met de werking van ons rechtssyteem. U kunt een advocaat nemen, u kunt dat ook niet doen. De wet laat u daar vrij in. Ik keur het absoluut niet goed, maar u moet de schuld leggen bij individuele op geld beluste advocaten, niet bij het Belgische rechtssysteem.
Betreffende het proces-Aquino, een advocaat is geen onderzoeksrechter of rechtbank. Het is niet aan hem om uit te zoeken waar zijn clienten hun geld vandaan halen. Opnieuw kan men stellen dat het moreel kompas van de betreffende advocaten niet helemaal juist is afgesteld, maar opnieuw heeft dit niets te maken met het Gerecht.
U vraagt dus eigenlijk het Gerecht fouten toe te geven die zij niet gemaakt hebben, want in beide gevallen gaat het om advocaten, niet het Gerecht.