*(prof. Blanpain heeft zich daarvoor verontschuldigd in de 7? dag over dat hij, samen met zijn collega's op dit punt te weinig aan getimmerd heeft. m.a.w. de volgende generatie advocaten zijn beter gewapend-of nog anders: de studenten die dit forum beheren voelen allicht wel aan dat je niet hoger en hoger in een ivoren toren moet kruipen, maar naar beneden moet komen om met het volk te communiceren)
Helaas is dit een hekel punt binnen de magistratuur en dit zou moeten veranderen.
Dit weten ze, dit kunnen ze nog beter verwoorden dan ik, maar het gebeurd gewoon niet of niet met een snelheid die heden ten dage eigen zijn zoals de maatschappij zich voordoet
* iedereen zal het gesprek met Siegfried Bracke van gisteren wel gelezen hebben zekers? http://www.juridischforum.be/forum/viewtopic.php?t=4057
Dit is een nobel doelDiscussies als deze doen ons ook nadenken over hoe het anders en eventueel beter zou kunnen.
@andy: Kan je in deze draad relevante antwoorden geven op al de door mij gestelde vragen?Ik ben het weer niet eens met RR.wat hier gaande is, is verre van een ruzie maar een opgelaaide conversatie waar de partijen het er maar niet over eens geraken wat wel en niet moet/mag, kan en niet kan, met betrekking te antwoorden op vragen van dit forum.
Kan U mij uw besluit eens overmaken op de vraag over de bilocatie wet gepost op http://www.juridischforum.be/forum/viewtopic.php?t=4062 Niet de uitleg die je daar doet over een Engelse studie, maar een concreet antwoord +/- 30 zinnen, waar U de interpretatie van de wet schetst, zoals gevraagd door de poster?
mijn besluit op verzoek van Andy
in feite en in rechte
Er worden 4 zinnen afgesloten met een vraagteken, waarvan de limmitatieve lijst kan weergegeven worden als volgt
1) Nu heeft hij voorbije 5 jaar enkel zijn kinderen willen zijn wanneer het voor hem pastte totdat hij het in zijn bol gekregen had dat hij ineens de kinderen toch vaker wou zien omdat hij eigenlijk teveel alimentatiegeld moest betalen???
2) Nu heeft hij ook nog van de rechter gelijk gekregen???
3) Ook al heeft hij de voorbije maanden duidelijk laten blijken dat zijn werk nog steeds op de eerste plaats komt???
4) Aub waar is het gerecht eigenlijk mee bezig???
Uit hoger vermelde feitelijkheden kunnen duidelijke besluiten getrokken worden, nl
* Men wil daar op het JF wat aan bla bla bla doen.
Om deze redenen behage het Andy
om ieder die wil, het vrij staat om daar ook wat bla bla bla te verkopen
RR