Als het ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest?
Geluk zit in de kleine dingen.
Geluk zit af en toe in hele grote dingen.
LOL...wie zegt er dat de ?ne voor het geluk van de andere kan zorgen. finaciele geluk dan, de rest is inderdaad iets waar iedereen voor zichzelf moet zorgen. Zie mij nog niet zorgen voor de gedachten van mijn kinderen. Heb ook nooit moeite gedaan om mijn ex haar gevoelens te bepalen. Is misschien de reden waarom ze het is opgestapt. Maar ja, je kan je toch niet met alles bezig houden he!
Ik denk gewoon dat men moet zoeken naar een evenwicht tussen beide en dat alles dan wel vanzelf in de plooi valt.Hallo iedereen,
In allerlei relaties wordt de foutieve gedachte gehanteerd dat het een plicht is de ander gelukkig te maken. Daarmee zeg ik niet dat er iets mis is aan de intentie om een ander gelukkig te maken. Wat niet klopt is het idee dat u verantwoordelijk bent voor het geluk van de ander.
Het geluk van de ander hoort exclusief thuis op diens terrein.
Niet op dat van u.
Wat is jullie menig ? MVG
Hoe kom je daar bij...sommigen hebben geen tijd voor hun partner!Ik denk gewoon dat men moet zoeken naar een evenwicht tussen beide en dat alles dan wel vanzelf in de plooi valt.Hallo iedereen,
In allerlei relaties wordt de foutieve gedachte gehanteerd dat het een plicht is de ander gelukkig te maken. Daarmee zeg ik niet dat er iets mis is aan de intentie om een ander gelukkig te maken. Wat niet klopt is het idee dat u verantwoordelijk bent voor het geluk van de ander.
Niet op dat van u.
Ik denk gewoon dat je een evenwicht moet zoeken tussen beide.Hallo iedereen,
Niet op dat van u.
is deze zoektocht naar geluk niet juist hetgeen ons menselijk leven bepaalt? geluk is geen statische fase, het zit hem juist in het streven naar een onbereikbaar ideaalmoeten we eigenlijk niet eerst eens gaan uitzoeken wat gelukkig zijn is? dat is toch voor iedereen anders.
Dat is inderdaad een probleem. "W?t is geluk". Is trouwens een probleem dat filosofen als Socrates al bezighield. Hij had ook de bedoeling om de ware betekenis van de begrippen te achterhalen.Mette,
moeten we eigenlijk niet eerst eens gaan uitzoeken wat gelukkig zijn is?
dat is toch voor iedereen anders.