Daar zeg je zo wat . ( " alleen de laatste maanden" ) .
Het mag stilaan duidelijk worden , dat niet alleen de " oudere " generatie aan " digibetes " lijd . Ook vele digitale systemen en werk organisaties lijken niet voorzien te zijn op een " pandemie " , met alle gevolgen vandien .( telewerk thuis , teleconferenties , achterstallig werk moeten doen in een omgeving ( thuis ) die men niet gewoon is , enz.... )
Voor velen is dit alles niet bevorderlijk geweest voor de kwaliteit ( ALS er al gewerkt werd ) .
Afgelopen zomer bleek mijn "gemeentelijk container park " badge geblokkeerd wegens openstaande facturen ( ik werk met facturen en overschrijvingen , aangezien het over ' bedrijfsafval ' gaat ) .
Op het bureel gingen ze mijn klacht nazien . Heeft maanden geduurd , en pas vorige week kreeg ik een factuur van eind 2019 toegestuurd .
Aangezien deze factuur nooit ( op tijd ) verstuurd was , werd mijn badge geblokkeerd . Zij zijn er om bekend om facturen slechts 3 of 4 maanden later te versturen , maar TOEN kwam de grote Corona kladaradatsch , en het systeem draaide in de soep .
Zij konden wel in tijdelijke werkloosheid gaan , maar wij bleven zitten met ons afval .
En het is niet de enige digitale aberratie die ik dit jaar ondervonden heb . ( van openbare en/of semi overheids instellingen ) .
Gelukkig nog geen probleem met mijn email adres(en) .Maar die geef ik dan ook niet door aan openbare of overheids instellingen