Wat is soms het probleem vraag ik me af ?
het probleem is niet dat rokers roken het probleem is dat rokers zich schaamteloos het recht toe-eigenen om ongestoord andere mensen passief mee te laten roken
stel dat ze morgen een nieuwe vorm van dronken worden uitvinden waarbij men ipv alcohol te drinken het in een gasvorm consumeren zit gij rustig op café en die naast u besteld een wolk alcohol ; u mag willes nillis gratis mee dronken worden of ophoepelen das dan uw vrije keuze
Je hebt weer vakkundig geknipt zie ik.
Je doet me denken aan een wijf (excuse me) op den tv. Jaren geleden toen er nog jongens- en meisjesscholen waren, ook gemengde. Blijkbaar niet goed, want het moest overal gemengd zijn. In die periode was men er mee bezig, maar toch was er nog één school waar het niet zo was : nog een jongensschool. Da wijf op den tv maakte van haar oren, en in wat een maatschappij leefden we toch : ja, dat soort van praat. Want haat dochter kon daar niet naar school. Een schande dus. (vandaar de camera erbij, lekker belangrijk).
Er waren nog andere scholen, korterbij merkte de reporter op : maar nee, nee nee , nee en nog eens nee : haar dochter moest daar naar school ! De dochter werd verder niet aan het woord gelaten.
You get my drift ?