eindelijk rookverbod

Redrum

Re: eindelijk rookverbod

#121 , 29 jul 2011 12:51

Eerlijk gezegd als er een bioskoop zou zijn waar 1500 mensen willen gaan zitten roken, en het personeel heeft geen bezwaar (zelf zorgvuldig geselecteerde rokers), en er staat in het groot aan de inkom: OPGELET ROOKCINEMA, wat hebben niet rokers als ik daar dan last van?
Geen als je buitenblijft. Je verdedigt nu het principe van de Nederlandse coffeeshops. Of van een opium-keet. Of van pokerzaaltjes. Mij goed, maar dan moet dat maar consequent worden toegepast.

xena
Topic Starter

#122 , 29 jul 2011 13:33

.
Laatst gewijzigd door xena op 20 okt 2011 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.

jojan

#123 , 29 jul 2011 13:47

Eerlijk gezegd als er een bioskoop zou zijn waar 1500 mensen willen gaan zitten roken, en het personeel heeft geen bezwaar (zelf zorgvuldig geselecteerde rokers), en er staat in het groot aan de inkom: OPGELET ROOKCINEMA, wat hebben niet rokers als ik daar dan last van?
Geen als je buitenblijft. Je verdedigt nu het principe van de Nederlandse coffeeshops. Of van een opium-keet. Of van pokerzaaltjes. Mij goed, maar dan moet dat maar consequent worden toegepast.
Dat klopt. Dat verdedig ik inderdaad, maar alleen als er een maatschappelijk draagvlak voor is.

Reclame

xena
Topic Starter

#124 , 29 jul 2011 14:00

.
Laatst gewijzigd door xena op 20 okt 2011 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.

jojan

#125 , 29 jul 2011 14:05

En als dan naast die wolk alcohol iemand een sigaret aansteekt ontploft het cafe!

sniper

#126 , 29 jul 2011 14:47

vandaag is bekend gemaakt dat er nu ook gewerkt word aan een regeling om het roken op terassen te verbieden
en ook voor overheidsgebouwen
beter een slechte dag op zee,
dan een goede dag op het werk

jojan

#127 , 29 jul 2011 15:31

in overheidsgebouwen geldt al een rookverbod.

westhoek

#128 , 29 jul 2011 16:07

Wat is soms het probleem vraag ik me af ?
het probleem is niet dat rokers roken het probleem is dat rokers zich schaamteloos het recht toe-eigenen om ongestoord andere mensen passief mee te laten roken

stel dat ze morgen een nieuwe vorm van dronken worden uitvinden waarbij men ipv alcohol te drinken het in een gasvorm consumeren zit gij rustig op café en die naast u besteld een wolk alcohol ; u mag willes nillis gratis mee dronken worden of ophoepelen das dan uw vrije keuze
Je hebt weer vakkundig geknipt zie ik.

Je doet me denken aan een wijf (excuse me) op den tv. Jaren geleden toen er nog jongens- en meisjesscholen waren, ook gemengde. Blijkbaar niet goed, want het moest overal gemengd zijn. In die periode was men er mee bezig, maar toch was er nog één school waar het niet zo was : nog een jongensschool. Da wijf op den tv maakte van haar oren, en in wat een maatschappij leefden we toch : ja, dat soort van praat. Want haat dochter kon daar niet naar school. Een schande dus. (vandaar de camera erbij, lekker belangrijk).
Er waren nog andere scholen, korterbij merkte de reporter op : maar nee, nee nee , nee en nog eens nee : haar dochter moest daar naar school ! De dochter werd verder niet aan het woord gelaten.

You get my drift ?

westhoek

#129 , 29 jul 2011 16:12

in overheidsgebouwen geldt al een rookverbod.
Hij bedoelt op de stoep voor de overheidsgebouwen.
Bourgeois weet niet wat doen blijkbaar, of een of andere roker heeft hem misschien uitgescholden voor rotte vis, wie weet.
http://www.hln.be/hln/nl/962/Gezondheid ... toor.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;

"De slechte invloed op de reputatie van de Vlaamse overheid"

yeps,...

xena
Topic Starter

#130 , 30 jul 2011 05:12

.
Laatst gewijzigd door xena op 20 okt 2011 15:28, 1 keer totaal gewijzigd.

xena
Topic Starter

#131 , 30 jul 2011 05:15

(excuse me)
tegenover mij moet ge u ni excuseren ik heb een olifantenvel en van een muggenbeet val ik echt ni omver

ganapathi tantra

#132 , 30 jul 2011 08:39

op een onbewoond eieieeieland ...... of hoe ging dat liedje weer uit Nederland
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

Vandebos

#133 , 04 aug 2011 17:09

Roken gewoon verbieden en ernstig verslaafden een nicotinepomp inplanten... :twisted:

ganapathi tantra

#134 , 04 aug 2011 20:51

en extremisten van alle soort een beetje meer inlevingsvermogen.
altijd grappig om te zien hoe de "believers "de goddelozen willen straffen :twisted: :twisted:
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

Vandebos

#135 , 04 aug 2011 21:33

Ik vind het inplanten van een nicotinepomp toch een redelijk origineel idee. Als ik nu had voorgesteld om op die pomp een gps chip te plaatsen zodat het verzamelen en gecontroleerd transporteren van alle verslaafde rokers naar het rokerseilandje in de Stille Oceaan (alla Molokai) vlotjes zou verlopen, dan zou ik je moeten gelijk geven dat het wat te extremistisch werd. :shock:

Terug naar “Praat café”