Volledig afgestemd op het intellectueel niveau van de agitatoren.Dit topic is waarschijnlijk 's werelds grootste collectie oneliners
heb je enig idee waarom er volgens de opiniepeiling in het nieuws slechts enkele lullige procentjes van de bevolking het eens is met de huidige besparingsplannen van de regeringVolledig afgestemd op het intellectueel niveau van de agitatoren.Dit topic is waarschijnlijk 's werelds grootste collectie oneliners
lidgeld is 2% extra indexsprongEindelijk komt er tegen wind van de http://www.werkbond.be" onclick="window.open(this.href);return false; !!
heb een juridisch vraagje terzakelidgeld is 2% extra indexsprongEindelijk komt er tegen wind van de http://www.werkbond.be" onclick="window.open(this.href);return false; !!
Groot gelijk, Lanox. De op stapel staande besparingen zijn nodig, punt. Het gratis-verhaal van de sossen is ten einde. Wat niet wegneemt dat ik het met de overgrote meerderheid in dit land eens ben dat de grote kapitalen nu ook wel eens hun duit extra in het zakje mogen doen. Wat me in dit stakingsverhaal stoort is dat men hiermee helemaal niet treft wie men in het vizier tracht te hebben. Staking op de trein? De minister komt toch met zijn Mercedes. Nee, de slachtoffers zijn u en ik, en waarom? Voor het behoud van enkele verworven rechten van diegenen die doorgaans al genoeg geprofiteerd hebben. Drie generaties na elkaar leven van werkloosheidssteun zonder vorm van activatie, dat is toch van de pot gerukt?Als ik zo links en rechts rond hoor op de werkvloer is er quasi niemand die zich tegen de plannen van de regering uitspreekt. Ja er zijn punten die kunnen verbeterd worden, maar blijkbaar begrijpt iedereen wel de noodzaak om de puinhopen van de vorige regeringen eindelijk aan te pakken.
Hopelijk verbranden die van het piket hij tong aan de hete soep of verslikken ze zich in de koffiekoeken.nieuws heet van de naald, maandag gratis soep koffie koffiekoeken frieten en hamburgers aan de pikketten en dj's
bij de werkbond is het inzameling van inleveringen
Hoe zat het in Brussel met meer dan 100 gewonden door vakbond mensen.
heb een juridisch vraagje terzake
heeft die werkbond een rechtspersoonlijkheid?
zo ja, kan je dan als lid mee verantwoordelijk gesteld worden als één van jullie werkwilligen zoals laaatst gebeurde
een woeste werkwillige met buldozer inreed op vredevolle stakers