Zwemmoment voor volwassen kinderen

hendrik1
Topic Starter

Zwemmoment voor volwassen kinderen

#1 , 14 feb 2010 11:56

Hoi,

gisteren ging ik zwemmen met de kids en het was wééral eens van dat: zo'n groep losgelaten mannen van zo rond de 40 allemaal (ik denk dat ze van het asielcentrum kwamen niet ver daarvandaan/waarmee ik niets wil zeggen over het feit dat het asielzoekers waren!!!! Laat ons duidelijk zijn!!!) die met veel lawaai en onverantwoord wild gespeel het voor de kinderen allemaal verpest hebben.
Zou het niet goed zijn mochten ze dergelijke onnozelaars allemaal op één bepaald tijdstip in het zwembad laten? Bijvoorbeeld: van 14:00u tot 15:00u is het zwembad geopend voor volwassen kinderen met overantwoord gedrag. Ipv hen dan te laten spelen met de matjes of de balletjes van de kinderen zou men hen dan ook kunnen laten spelen met knuppels en stenen waarmee ze mekaar de schedel kunnen inslaan! :wink:
Voilà,het is eruit!

bartvdv

#2 , 14 feb 2010 12:00

Opnemen met de directie, vrees ik... Zo'n uurtjes worden wel georganiseerd, niet !? Ik zou het niet weten, want ik heb een hekel aan zwemmen.

mapleleiah

#3 , 15 feb 2010 19:16

Ik geef je weinig kans op succes ...

Ik heb ooit een mail naar de sportdienst van mijn toenmalige woonplaats gestuurd om te vragen om speciale baantjestrekuurtjes, dit naar aanleiding van het feit dat op elk mogelijk moment kinderen (dan wel echte kinderen) met ballen mogen spelen in het bad, daarbij ongestraft express op andere zwemmers mogen gooien enz.

Ik heb nooit reactie gekregen ...

Ik woon nu in een gemeente waar er wel degelijk speciale zwemuren zijn ... misschien kunt u in de buurt ook zo'n zwembad vinden.

Lenny
"I can resist everything except temptation" (Oscar Wilde)

Reclame

Terug naar “Praat café”