Ik had een vraag gesteld, een antwoord gekregen zie ik in de Notificaties, maar het bericht moet zijn verwijderd uit dat deel van het forum.
Dus stel ik de vraag hier opnieuw:
Ik heb LUIE erfgenamen, ze doen niets voor mij. Dus wens ik het vruchtgebruik van mijn woning aan iemand te geven die me wel helpt tot het einde van mijn leven, voor mijn dieren zorgt en als dank mag deze persoon tot zijn/haar dood in mijn woning blijven wonen.
Na de dood van mijn vruchtgebruiker mag de eigendom terug gaan naar mijn kinderen.
Wat ik wil vragen / zeggen is dat een vruchtgebruiker mogelijk is zonder dat deze blote eigenaar hoeft te zijn.
Ben ik verkeerd?
Ik kan niet voor elke vraag naar de notaris lopen, dus kan ik me ook een beetje voorbereiden. Ik denk niet dat die notaris voor elke vraag tijd ga vrijmaken.
Ik wens mijn kind via de rechtbank laten onterven. in hoofde van oudermishandeling.
Ik heb mijn kind al eens voor de rechtbank gebracht toen die minderjarig was, ik durf dit nogmaals te doen nu hij meerderjarig is.
Ik ben niet bang naar de pers te stappen, maar eerst wil ik andere middelen gebruiken, om alles binnenhuis te houden;
Ik kan niet in details gaan, die kan/mag je vragen via PM. Ik gebruik ook de exacte situatie niet om elke link met de familie verborgen te houden, ik hoop dat U dat kan begrijpen.
Ik ben aan het zoeken naar een oplossing voor mijn dieren, deze dieren hebben ervoor gezorgd dat tijdens de grote problemen van mijn ziekte me emotioneel staande hebben gehouden. Mijn kinderen hebben me laten stikken.
Het zou triest zijn dat mijn dieren van ontbering (honger, koude) moeten omkomen terwijl er voldoende geld is voor hun oude dag;
Voor je contact opneemt met een notaris moet je al een zekere richting kunnen afbakenen en dat zoek ik hier. wat kan, wat kan niet. Ik wens ook te voorkomen dat de vruchtgebruiker niet door mijn kinderen gepest wordt.
Ik weet dat ik mijn emoties gescheiden dien te houden van de wettelijke mogelijkheden. Aangezien euthanasie bespreekbaar is weet u hoever ik ben.
Iedereen is veilig zonder rechter (hoe zeg je dat in het latijn?)
Groeten,
.