Belastingontduiking bij zelfstandige Pedicure aan huis

Havos
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Re: Belastingontduiking bij zelfstandige Pedicure aan huis

#16 , 14 jul 2024 18:56

Ik had gehoopt in beroep dat mijn argumenten zouden worden beoordeelt maar dat is niet gebeurd . Wanneer een pedicure die alleen cash ontvangsten heeft , geen kasboek voorlegt en haar agenda’s wegdoet en niet kan voorleggen , daarenboven lage vraagprijzen ( minder dan 50% van de gebruikelijke tarieven ) beweerd en 22.500 km rijd om haar klanten te bedienen verwacht ik dat de rechter minstens de lage inkomsten in de belastingaangiften met een korrel zout interpreteerd in plaats van klakkeloos over te nemen in haar oordeel !

Marcus Aurelius

#17 , 14 jul 2024 19:09

U heeft geen bewijzen voorgelegd waaruit blijkt dat de stukken die de tegenpartij heeft neergelegd niet kloppen. Het lijkt me best dat u eerst uw beweringen met harde bewijzen staaft en als deze door de fiscus worden bevestigt, kan u best uw advocaat contacteren om na te gaan of u een herziening kan vragen van het toegekend onderhoudsgeld.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Havos
Topic Starter

#18 , 14 jul 2024 19:12

Best zal zijn eerst een gemotiveerde strafklacht neer te leggen bij het parket .
Zodoende krijg ik antwoord op mijn standpunt van belasting ontduiking .
In geval van bewezen ontduiking kan een herziening van vonnis gevraagd worden !

Reclame

Marcus Aurelius

#19 , 15 jul 2024 13:55

U bent echt hardleers.

Dit is de te volgen procedure: https://www.vlaanderen.be/werken/werk-z ... ale-fraude.

Ik sluit dit topic hier af. U heeft immers alle raadgevingen ontvangen en u slaat ze gewoonweg in de wind.

Veel succes in uw Kruistocht.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Terug naar “Praat café”