misschien weet iemand hier iets meer over? of heeft hetzelf meegemaakt ?
nu bijna vijf jaar terug heeft mijn man mij verlaten na 22 jaar huwelijk
voor een vriendin , inmiddels zijn we nu 27 jr gehuwd ( nog altijd niet gescheiden dus)we hebben samen een bedrijf : bestaat uit : twee bvba's
en één nv , ik ben medeaandeelhouder
van de bvba's is hij zaakvoerder van de nv de gedelegeerd bestuurder
hij leid de zaak en ik werk niet meer mee sinds verleden jaar
wij zijn gehuwd zonder contract ; dus de helft van alles wat wij bezitten komt mij toe ( alles is verworven na het huwelijk)
we zijn in de tijd onderling overéén gekomen dat ik een loon krijg , auto van de firma , gsm , de belastingen op ht loon moet ik wel zelf betalen
ik ben blijven wonen in ons huis
hij woont momenteel op een ander eigendom van ons( heeft nu pas in januari zijn adres verandert, dus komt er op neer denk ik dat wij feitelijk gescheiden zijn , heeft hij ook zonder mijn medeweten gedaan!
na inmiddels vijf jr nu is mijn loon nog altijd hetzelfde en van opslag wil hij niks horen
terwijl ik weet dat hij pakken geld binnenrijft waar ik geen controle op heb
hij wil vooral wachten met de verdeling tot de dag dat hij de zaak stopt
onlangs heb ik ontdekt dat hij en tamelijk grote lening afsloot zonder mijn medeweten
op naam van de nv , heeft er ook voor gezorgd dat ik de rekening van de nv niet meer kan nakijken ,meneer is gedelegeerd bestuurder en mag dat blijkbaar allemaal , tot op heden wil hij mij niet zeggen waarvoor deze lening dient , de bank zwijgt als vermoord omdat ik geen volmacht meer heb op deze rekening
wat heb ik nu vernomen via via dat hij een nieuw huis bouwt samen mt zijn minares
met geld van een lening op onze nv???
mijn vraag is kan dit allemaal zomaar???
GEHUWD MET MIJ ? BOUWEN MET EEN ANDER ZONDER MIJN WETEN LENEN ENZ ENZ
ik hoop dat iemand mij hier iets meer klaarheid kan schenken
groetjes C