Kan een stad of gemeente, de handelaars verplichten om enkel met een kaart of met gsm te betalen, kan een stad dit opleggen ???
Dus ik praat hier niet over de belastingen die dit zou opleggen
Je kan ook contactloos betalen met je kaart, je GSM, payconiq (QR-code). Op sommige plaatsen is dat de gewoonte (Nederland, Chinese steden, Scandinavië, ...)Het kastje voorbetaling wordt ook door iedereen vastgehouden,
of aangereikt ( zoals in de horeca ).
Je zal het misschien niet geloven maar nu 2020 zijn er nog steeds horeca zaken die geen bakje heeft om met de kaart of met payconing te betalen, is van mij geleden van gisteren dat men in een zeer druk restaurant het niet kan, zelfs in Knokke ken ik zaken waar men enkel cash kan betalen
Je kan ook contactloos betalen met je kaart, je GSM, payconiq (QR-code). Op sommige plaatsen is dat de gewoonte (Nederland, Chinese steden, Scandinavië, ...)
Lowie,Je zal het misschien niet geloven maar nu 2020 zijn er nog steeds horeca zaken die geen bakje heeft om met de kaart of met payconing te betalen, is van mij geleden van gisteren dat men in een zeer druk restaurant het niet kan, zelfs in Knokke ken ik zaken waar men enkel cash kan betalen
Je kan ook contactloos betalen met je kaart, je GSM, payconiq (QR-code). Op sommige plaatsen is dat de gewoonte (Nederland, Chinese steden, Scandinavië, ...)
Of zoals de Oude Belgen : ruilhandel. Absoluut zijn er mogelijkheden genoeg; maar ze moeten door iedereen kunnen toegepast worden. En daar klemt het schoentje nog.Je kan ook contactloos betalen met je kaart, je GSM, payconiq (QR-code). Op sommige plaatsen is dat de gewoonte (Nederland, Chinese steden, Scandinavië, ...)Het kastje voorbetaling wordt ook door iedereen vastgehouden,
of aangereikt ( zoals in de horeca ).
Doen ze ook niet, want zou onwettig zijnKan een stad of gemeente, de handelaars verplichten om enkel met een kaart of met gsm te betalen, kan een stad dit opleggen ???
Voor payconiq is geen "bakje" nodig. De GSM van de klant klaart de job.[
Je zal het misschien niet geloven maar nu 2020 zijn er nog steeds horeca zaken die geen bakje heeft om met de kaart of met payconing te betalen, is van mij geleden van gisteren dat men in een zeer druk restaurant het niet kan, zelfs in Knokke ken ik zaken waar men enkel cash kan betalen