Beste lezer,
Ik zit met een lastige situatie die ik met de dag frusterender vind.
Mijn ex-vriendin heeft op 1 februari onze huurwoning verlaten, dit is betekend in een nieuw contract bij de huisbaas op mijn naam alleen. Ze heeft alle spullen meegenomen. Maar één ding heeft ze laten staan en dat is haar adres. Ik heb de wijkagent gecontacteerd en deze is langsgeweest en de procedure voor ambsthalve schrapping opgestart. Dit heb ik opgestart omdat mevrouw hoge schulden heeft.
Maar nu krijg ik gisteren telefoon van mijn politiezone, dat mevrouw nog steeds geen adreswijziging gedaan heeft en dat de politie haar niet kan bereiken.
Ik weet dat ze sinds januari bij haar nieuwe vriend verblijft en heb dit ook doorgegeven aan de politie, alsook haar werkplaats en de naam van haar nieuwe vriend. De politie was hiervan al op de hoogte door mijn eerste gesprek met de wijkagent. Maar blijkbaar doet de politiezone waar mevrouw woont geen controle op dit nieuwe adres. Ik ben deze situatie meer dan moe.
Kan ik een klacht indienen tegen haar?
Of verdere stappen ondernemen?
Ik heb haar nog niet gecontacteerd, het contact tussen ons is gestopt sinds onze relatiebreuk, en ergens weet ik hierop toch geen volwassen antwoord te zullen krijgen. Maar vind het al frappant dat ze mij na vijf maanden opbellen voor info over mevrouw.
Hopelijk heeft één van jullie raad?
Alvast bedankt!
Een gefrusteerde jongeman.