Diploma rechten avondschool

vnss

in limburg avondschool?

#16 , 04 mar 2009 14:12

hoi

weet iemand of er rechten in avondschool ook in limburg wordt gegeven?? of eventueel europees recht in avondschool? liefst in limburg...

groetjes,vnss

Vandebos

#17 , 04 mar 2009 14:20

Als avondstudent Geschiedenis (niet rechten dus) aan de VUB kan ik deze wijze van studeren enkel maar aanraden met een groot uitroepingsteken.( bij deze !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Toegegeven dat 95% van de cursus zelfstudie is maar de steun die je krijgt van de proffen en hun continue beschikbaarheid (proffen zelf, niet de assistent van de assistent) noodzaken me soms nieuwe superlatieven te zoeken. Kul kan hier nog veel van leren...

IrisS

#18 , 04 mar 2009 16:51

Als avondstudent Geschiedenis (niet rechten dus) aan de VUB kan ik deze wijze van studeren enkel maar aanraden met een groot uitroepingsteken.( bij deze !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Toegegeven dat 95% van de cursus zelfstudie is maar de steun die je krijgt van de proffen en hun continue beschikbaarheid (proffen zelf, niet de assistent van de assistent) noodzaken me soms nieuwe superlatieven te zoeken. Kul kan hier nog veel van leren...
Ik zou het niet beter kunnen verwoorden :-). Overigens zitten er behoorlijk wat Limburgers in de lessen. Maar dat is natuurlijk een persoonlijke afweging. De verplaatsing is natuurlijk niet minimaal.

Reclame

Yannick85

#19 , 14 apr 2009 19:50

hoi

weet iemand of er rechten in avondschool ook in limburg wordt gegeven?? of eventueel europees recht in avondschool? liefst in limburg...

groetjes,vnss
hoi,

ik ben sinds september 2008 bezig op de UA met mijn avondopleiding 1BA rechten. Ik had daarvoor eerst gaan luisteren in Hasselt, maar tot mijn grote spijt was de enige optie daar "Nederlands Recht". Dit zou volgens de mensen van de open universiteit te compenseren zijn met 1 jaar extra na de master (d.w.z. 5+1j)

voor de rest kan ik iedereen die er interesse in, en tijd voor heeft zeker aanraden ermee te beginnen, maar makkelijk is het zeker niet ;)

3399AAaa

#20 , 11 jun 2009 13:32

even meegeven dat aan de KULeuven volgend jaar weer wat versoepeling wordt aangebracht in de opleiding rechten: met name kan je zelf veel soepeler vakken kiezen, je kent de examendata vanaf het begin van het jaar zodat je je examens aan je eigen leefschema kan aanpassen enzovoort. je kan ook met een soort 'jokers' werken - een maximum aantal toegelaten over de vijfjarige opleiding enzovoort.

ikzelf ben op mijn 35ste aan een opleiding rechten begonnen in Leuven en ik kan u zeggen: vijf jaar vliegt voorbij!! maar de eerste drie jaar is het hard werken...

Terug naar “Praat café”