voor zover ik zie zijn er 3 adsenses, een link unit en enkele ander reclames (niet van google). Dus perfect volgens de regels. Ik heb het wel niet uitgebreid bekeken.
15 keer staat het op
http://www.juridischforum.be/forum/view ... 47&t=60769" onclick="window.open(this.href);return false; pagina.
Hoe meer antwoorden er op een pagina staan, hoemeer adsense blocks er komen.
Versta mij niet verkeerd... mij stoort het niet (ik surf met addblock plus) en gun deze website zeker zijn inkomsten. Maar 15keer is er gewoon over. Controleer de broncode eens van die pagina en je komt 15 keer de adsense code tegen. (als je niet ingelogt bent)
Dat adsense niets vermeld in hun controlepaneel, verschiet ik niet van. In veel gevallen komen daar enkel de frauduleuze kliks.... of verkeerde plaatsen van het script bvb. Als je de policy van adsense niet volgt, gaan ze dat daar niet in vermelden. Ze zullen het nog niet gemerkt hebben, want anders ben ik zeker dat ze dit domein zouden blokkeren. Vanaf er een adverteerder gaat reklameren heeft deze site prijs. Enja, kan me best voorstellen dat adverteerders gaan reklameren, want sommigen betalen ook per view en niet alleen per click. Als er dan 15 op 1 pagina staan, lopen views snel op.
Ikzelf vind het er ook wel wat over... al stoort het mij niet, want ik zie ze niet. Mij lijkt het meer een verkeerde soort van scripting... waardoor er op een simpele manier na elk antwoord een advertentie komt. Er zijn veel betere manieren, die de policy van adsense niet schenden. Heb zelf weinig ervaring met phpbb (ken wel zeer goed invision en vbulletin) maar ben er van overtuigd dat er mods voor zijn