Dank u!

Uchi
Topic Starter

Dank u!

#1 , 02 aug 2013 14:05

Het mag eens iets anders zijn, maar bij deze een warm hart en veel dank voor de frequente wandelende kennisbanken hier. Ik denk aan Vandebos, Turaki, JPV, etc. die ik hier regelmatig in andere en mijn posts zie passeren. Niet aflatend met hun kennis en informatie. Laat ik niemand over het hoofd zien!
Bedankt aan de webmaster, actieve posters en iedereen die actief bijdraagt!

Jullie zijn life savers :)

de reden
Juridisch actief: Nee

#2 , 02 aug 2013 16:38

Het mag eens iets anders zijn, maar bij deze een warm hart en veel dank voor de frequente wandelende kennisbanken hier. Ik denk aan Vandebos, Turaki, JPV, etc. die ik hier regelmatig in andere en mijn posts zie passeren. Niet aflatend met hun kennis en informatie. Laat ik niemand over het hoofd zien!
Bedankt aan de webmaster, actieve posters en iedereen die actief bijdraagt!

Jullie zijn life savers :)
u vergeet nog 2 heel belangrijke die niet mogen ontbreken in uw lijstje ; j demoor en scorpioen die zijn nog komen overwaaien van be.burgerrechten
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Vandebos

#3 , 02 aug 2013 16:47

Graag gedaan.

Reclame

webmaster
Beheerder

#4 , 02 aug 2013 17:04

Bedankt.
Er zijn er zo velen die we moeten danken: de "die hards" (iedereen kent ze intussen wel) en nog zo vele anderen.
De laatste paar weken zijn er overigens ook een aantal nieuwe leden bijgekomen die erg interessant uit de hoek komen !

PS: Op 10 november 2013 mogen we hier 8 kaarsjes uitblazen en dan zal niet onopgemerkt voorbij gaan.
We bereiden één en ander voor om het gebruik van de website wat aangenamer te maken. Meer daarover binnenkort... ;-)

Rene

#5 , 02 aug 2013 17:29

Was er al bij van bij be.burgerrechten.
Wat gaat de tijd snel. En ondertussen al veel bijgeleerd en tot mijn spijt zelf hulp en raad moeten vragen.

Doe zo voort zou ik zeggen. Goed bezig.

pearltjes

#6 , 01 sep 2013 21:03

Mag ik vragen wie jullie eigenlijk zijn? De raadgevers? Is dit jullie werk of interesse??

Aan Franciscus heb ik dan weer veel Hulp, waarvoor ook enorm veel dank :wink:

Vandebos

#7 , 01 sep 2013 22:12

Niet mijn werk (IT). Noem het maar een passie gebaseerd op eigen ervaring aangevuld met opzoekingswerk voor interessante vragen die ik hier tegenkom.

JPV
Juridisch actief: Ja

#8 , 02 sep 2013 07:36

Idem: interesse + is een oefening voor lastige vragen op het werk, zo zoek je zaken op nog voor je er mee te maken kan hebben :).

Vandebos

#9 , 11 sep 2013 12:36

Als je je geroepen voelt om te reageren op threads, niet aarzelen!

Terug naar “Praat café”