Pixmania..

WindowsXP
Topic Starter

Pixmania..

#1 , 17 apr 2012 16:34

Jongens.. ik had tijdje geleden iets besteld van Pixmania en heb het goed aangekregen.. maar éénmaal hier heb ik gezien dat het dat niet moest zijn.. . Daarna heb ik het terug moeten sturen als aangetekende zending NAAR FRANKRIJK wat eerlijk gezegd bijna dezelfde bedrag was van wat ik besteld had.

Nu.. tot op vandaag heb ik nog altijd men BEDRAG niet ontvangen.. .

Wat kun je hier eig allemaal tegen doen want voel me toch wel wat machteloos en dik "in de zak" gestoken... en zeker met die dure aangetekende zending terug naar Frankrijk wat bijna 20€ heeft gekost....

[gedeelte tekst verwijderd: Vandebos]

Vandebos

#2 , 17 apr 2012 18:09

U had het toestel in kwestie samen meteen afdruk van de faktuur tevens kunnen gaan afgeven in de winkel in Brussel...

WindowsXP
Topic Starter

#3 , 18 apr 2012 02:57

U had het toestel in kwestie samen meteen afdruk van de faktuur tevens kunnen gaan afgeven in de winkel in Brussel...
Hoe kon ik dat weten?Ik had het via google opgezocht en de enigste retour mogelijkheid was door aangetekend naar Frankrijk te sturen... :? :? :?

Reclame

DUKEII

#4 , 03 mei 2012 19:02

Niet echt ter zake hier , maar enkele jaren terug voor paar duizend euro besteld in Belgie en alle spullen kwamen uit Duitsland .
Ik wist wel dat het daar goedkoper was , maar je moet order plaatsen op site van het land waar je woont .
???Btw of weet ik veel spelletje???

Terug naar “Praat café”