Dsk, Leterme, Berlusconi, Stevaert... nu Van Den Driessche?

roderidder
Topic Starter
Contacteer: Website

Dsk, Leterme, Berlusconi, Stevaert... nu Van Den Driessche?

#1 , 17 apr 2012 11:10

Ook Bill was bijna de sigaar ... hun mannelijkheid speelde op de 1 of andere manier terecht of onterecht parten in hun carriere.
Welke vrouw ken je die over haar vrouwelijkheid in een wankele positie kwam in haar carriere na een klacht van een man?

RR

Vandebos

#2 , 17 apr 2012 11:20

Wat is nu in feite de bedoeling van deze post op JF?

Welke discussie kan hieruit voortkomen?

roderidder
Topic Starter

#3 , 17 apr 2012 11:27

Goei vraag... maar diezelfde vraag kan je hier in het praatcafé voor vele stellen.
Wat uit de disussie kan voortkomen is hopelijk het antwoord.

RR

Reclame

gilops

#4 , 17 apr 2012 11:48

[Gelet op het feit dat hier om lopende onderzoeken handelt, derden zonder grond beschuldigd worden van onbewezen feiten en de basisregels van dit forum werd deze post in zijn geheel verwijderd aangezien er anders slechts onsamenhangend gewauwel overblijft: Vandebos]

Vandebos

#5 , 17 apr 2012 11:55

Dan zou ik tevens de vraag kunnen stellen:

Arcturus, Betelgeuze, S Doradus, allemaal zijn het reuzensterren die flirten met het uitbarsten in een supernova... welke gewone ster ken je die door haar galactische positie eenzelfde mogelijk lot beschoren is?

Op zijn minst is het dan duidelijk dat er gezocht wordt naar mogelijke externe factoren die een vergelijkbare kernreactie kunnen uitlokken in kandidaten, buiten de gebruikelijke reeks, waarvan een dergelijk einde doorgaans niet verwacht wordt.

roderidder
Topic Starter

#6 , 17 apr 2012 12:31

Wel er is persvrijheid en er is ook iets van "bron niet onthullen".
Dus meent Humo op basis van anonieme getuigenissen te mogen stellen dat PolVDD losse handjes heeft.
Hoe kan je nu verdedigen tegen anonieme getuigenissen en kan mij wel iets voorstellen hoe frustrerend dit kan zijn.
De vraag kan gesteld worden hoe cocher Humo hier bezig is en vind het "politieke argument" & ondemocratisch" voldoende om het hier in het praatcafé erover te hebben.
Het is een ballans in beweging en weet zelf niet welke kant ze uiteindelijk zal hellen. Persvrijheid of laster op laffe wijze

RR

roderidder
Topic Starter

#7 , 17 apr 2012 12:35

Maar wat is dat hier nu zeg... gilops had wel degelijk argumenten waar ik mij in herken !!

RR

roderidder
Topic Starter

#8 , 17 apr 2012 12:37

[...aangezien er anders slechts onsamenhangend gewauwel overblijft: Vandebos]
Amai dat moet eens een ander proberen zonder opmerkingen te krijgen dat dit tegen de forumregels is

RR

gilops

#9 , 17 apr 2012 12:46

Alles wat ik gezegd heb komt uit persartikels.
Ik weet wat er scheelt : de 4e macht in ons land : angst voor procedure fouten.

gilops

#10 , 17 apr 2012 13:14

Mijn bijdrage was werkelijke van juridische aard :
Een rechterlijk verdict heeft journalist René De Witte veroordeeld omdat hij schreef over een rechter en .. google zelf op .. ["sexuele appetijt" "René De Witte"].
Mijn gewauwel komt uit het openbaar domein en het betreft gepubliceerde artikels over de belgische rechtspraak.
Mijn tekst mag weer te voorschijn toveren. Desnoods ontkruit men het hier en daar af met toevoeging van "vermeend" en "vermoedelijk".

roderidder
Topic Starter

#11 , 17 apr 2012 13:18

Het item was ook op het 13u journaal.
Hopelijk wordt het terug wat rustiger inzake moderatie want deze ervaring is voor mij ongezien in de voorbije jaren

RR

Vandebos

#12 , 17 apr 2012 14:14

De inuendo naar een bepaalde Vlaming omdat hij een vriendin van een aanzienlijk jongere leeftijd heeft kan je moeilijk van juridische aard noemen, de uit zijn context gerukte snippers van lopende juridische procedures zonder het totaalbeeld van de zaak of de grond van de individuele zaak te belichten zodat men het in zijn gehele context kan beoordelen horen thuis in een afdeling stemmingmakerij waarvoor er tientallen andere fora met liefde zullen tekenen maar niet JF.

Hopelijk wordt het wat rustiger op JF nadat een paar een stemmingmakers meer dan gewoon wat posts gemodereerd zien. 80% van de tijd op dit forum spenderen aan het controleren van een paar individuen begint het gehele moderatieteam ernstig de voeten uit te hangen, dat mag gerust geweten zijn!

Valt het trouwens niet op mijne heren dat er niemand, maar dan ook niemand anders is van de 20.000+ andere posters die bezwaar uit tegen de "strenge" moderatie op dit forum. Ga zo vooral voort...

roderidder
Topic Starter

#13 , 17 apr 2012 14:51

De pers heeft een grote impact op het maken/breken van politiekers, dus ook op onze democratie. Ja ook het gebrek aan efficientie van ons gerecht inzake politieke motieven en persdrukmisdrijf kan men in vraag stellen gelet er in meer dan 175 jaar nog niet 1 proces is geweest... maar goed we wijken af op de oorspronkelijk gestelde vraag. Maar dat moet m.i. perfect kunnen in een praatcafé.

Als er de voorbije jaren niemand anders uit een groep van +20.000 posters bezwaar uit inzake moderatie dan wordt het tijd om te evalureren hoe het zover is kunnen komen.

Laat ons duidelijk zijn dat ik de afgelopen jaren de moderatie erg goed vond.
Maar de laatste paar dagen of zo zie ik dat er wordt ingegrepen of vragen worden gesteld aan posters in het ene na het andere bericht door verschillende moderatoren in post van verschillende posters in verschillende categorien v/h Jf o.a. bij "stel een vraag", "echtscheiding", "andere" en "praatcafé"

RR

Vandebos

#14 , 17 apr 2012 15:11

Maar de laatste paar dagen of zo zie ik dat er wordt ingegrepen of vragen worden gesteld aan posters in het ene na het andere bericht door verschillende moderatoren in post van verschillende posters.
Aan alle geduld komt op de duur een einde.

Maar zoals altijd mogen diegenen die zich onterecht bejegend voelen contact opnemen met de webmaster, eigenaar en ultieme beheerder van dit forum, om te kijken of hij verschilt van visie van wat hij wenst toe te laten op zijn forum. Be my guest.

roderidder
Topic Starter

#15 , 17 apr 2012 15:31

Zelf voel ik mij niet onterecht bejegend al was het maar dat er bij mijn weten bij mijn posts recent ook niets gewist is maar merk wel dat er de laatste dagen of misschien weken meer dan anders is ingegrepen waardoor goede argumenten verdwenen zijn.
Ja dat is volgens mij geen goede evolutie.

Het zou niet mogen zijn dat aan alle geduld een einde komt, daar komt niet veel goeds van.

RR

Terug naar “Praat café”