Back up service

patjebrussel
Topic Starter

Back up service

#1 , 14 feb 2012 12:03

Kent er iemand een veilige en ook correct juridische back up service via het internet ? Liefst een Belgische dus.

Joeri_J

#2 , 14 feb 2012 13:00

http://www.krawla.be/backup/bedrijven" onclick="window.open(this.href);return false;

1 van de eerste hits in google gaf me deze overzicht...
Persoonlijk ken ik BlueBackup, ooit gesolliciteerd...
Ze hebben een heel pakket en service dat ze kunnen aanbieden,

(andere zullen dit waarschijnlijk ook kunnen, maar niet vertrouwd mee...)

ps: zelf nooit beroep gedaan op hun diensten, dus geen ervaringen daar. Ik backup thuis alles op meerdere plaatsen.

patjebrussel
Topic Starter

#3 , 14 feb 2012 13:08

Bedankt Joeri, ik weet Google te gebruiken hoor, dat is het punt niet. Ik zoek een veilige, en vooral wettelijk in orde service. Backups gaan over mijn boekhouding, brieven, foto's etc.... allemaal legaal aan mijne kant, dus ook graag legaal aan de andere kant.

Reclame

Vandebos

#4 , 14 feb 2012 13:13

Waarom geen kleine SAN aanschaffen? 4Tb kost nog amper €350.

patjebrussel
Topic Starter

#5 , 14 feb 2012 14:14

Waarom geen kleine SAN aanschaffen? 4Tb kost nog amper €350.
Ik heb wel backups hoor, maar graag een extra service. Dingen kunnen stuk gaan, gestolen, enzovoorts. En iets in een kluis leggen ofzo, is ook niet zo handig.

Nog aan toe te voegen, ik heb er geen enkele moeite mee dat een service mijn ge-uploade zaken controleert, integendeel zelfs. Als ik zie dat sommige van die backupservice gebruikt, of eerder misbruikt worden voor muziek, filmpjes, om ze nadien te delen op het internet,...lijkt me toch niet zo wettelijk mijn gedacht.

webmaster
Beheerder

#6 , 14 feb 2012 17:39

Ik ben tevreden over Acronis (om extern te backuppen)

Terug naar “Praat café”